//
کدخبر: ۴۲۸۱۳۲ //

جنایت قرن رخ داده است| دولت فلسطین در غزه: بیمارستان‌ها تا چند ساعت دیگر از کار می‌افتند

دفتر رسانه‌ای دولتی غزه با محکوم کردن سکوت جهانی مقابل جنایت بزرگ اشغالگران در بیمارستان المعمدانی اعلام کرد که بیمارستان‌های غزه تا چند ساعت دیگر از کار می‌افتند و جهان قادر به باز کردن یک گذرگاه بشردوستانه برای کمک‌رسانی به مردم غزه نیست.

جنایت قرن رخ داده است| دولت فلسطین در غزه: بیمارستان‌ها تا چند ساعت دیگر از کار می‌افتند
به گزارش فرتاک نیوز،

به دنبال جنایت هولناک اشغالگران در بمباران بیمارستان المعمدانی در نوار غزه، دفتر رسانه‌ای دولتی در نوار غزه اعلام کرد: جنایتی که رژیم اشغالگر در بیمارستان المعمدانی غزه مرتکب شد یک هولوکاست واقعی و جنایت قرن 21 است.

دفتر رسانه‌ای دولتی غزه با انتقاد از عدم موضع‌گیری جدی جامعه جهانی و سکوت مقابل توحش صهیونیست‌ها در نوار غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر کشتارمردم فلسطین را متوقف نخواهد کرد و بدون ترس از مجازات یا حتی سرزنش، برای ارتکاب جنایات بیشتر گستاخ‌تر می‌شود.

این دفتر اعلام کرد که بیمارستان‌های نوار غزه ظرف چند ساعت دیگر از کار می‌افتند و این یعنی غزه تبدیل به گور جمعی خواهد شد. ما از همه جهانیان می‌خواهیم تظاهرات خشم و تشییع جنازه نمادین در همبستگی با مردم غزه برگزار کنند.

در بیانیه دفتر رسانه‌ای دولتی غزه آمده است: هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی جنایت قرن است و جهان نمی‌تواند حتی یک گذرگاه بشردوستانه برای کمک‌رسانی به غزه باز کند.

دفتر رسانه‌ای سازمان آنروا در غزه نیز اعلام کرد که مدارس ما در نوار غزه با 500 هزار آواره مملو از جمعیت است و ما خواستار ورود کمک‌های فوری هستیم. ما اینجا در برابر یک فاجعه واقعی قرار داریم.

خبرنگار المیادین در نوار غزه گزارش داد که طی چند ساعت گذشت 60 نفر دیگر نیز در بیمارستان المعمدانی بر اثر بمباران دیشب، به شهادت رسیدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۱۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان