//
کدخبر: ۴۲۷۱۱۰ //

انصارالله یمن از بن سلمان خواست راه جهاد در غزه را باز کند

جنبش مردمی انصارالله یمن از بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی خواست راه جهاد در غزه را باز کند.

 انصارالله یمن از بن سلمان خواست راه جهاد در غزه را باز کند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدعلی الحوثی، رئیس شورای عالی سیاسی در دولت نجات ملی یمن از عربستان سعودی و ولی‌عهد این کشور خواست راه پیوستن مجاهدان یمنی به برادران مجاهد فلسطینی در غزه را باز کند و شرایط را فراهم آورد.

رئیس شورای عالی سیاسی در دولت نجات ملی یمن گفت که این درخواست، نه از باب اغراق و نه غیر منطقی است، بلکه خواسته‌ای مبتنی بر روحیه عربی و ملی است و صنعاء با جدیت منتظر پاسخ ریاض است.

مرکز اطلاع رسانی جنبش انصارالله یمن پیش‌تر با انتشار عکس‌ نوشته‌هایی به زبان‌های عربی و عبری از موشک‌ها و پهپادهای خود از مقاومت فلسطین در غزه اعلام حمایت کرد.

در این عکس‌ها نوشته شده، ما می آییم، منتظر بمانید. این نوشته‌ها نشان می‌دهد انصارالله در عین حمایت از مقاومت، به صهیونیست‌ها پیام هشدار صادر کرده است.

از آنجایی که انصارالله یمن پیشتر با انتشار چنین پوسترهایی تهدیدهای خود علیه اشغالگران را عملی کرده، بعید نیست، دست به اقداماتی بزند؛ چرا که بنا به اظهارات یمنی‌ها، صنعاء پهپادها و موشک‌هایی در دست دارد که میتواند تا تل‌آویو را پوشش دهد.

از روز شنبه (15 مهرماه) گروه‌های مقاومت غزه عملیاتی موسوم به طوفان الاقصی را در دفاع از مسجدالاقصی در برابر اقدامات و یورش‌های صهیونیست‌ها آغاز کردند که طی آن مقاومت توانست به داخل اراضی 1948 نفوذ کند. این عملیات ترکیبی از عملیات زمینی، هوایی، دریایی و موشکی بود و بنا به اذعان صهیونیست‌ها و ناظران، بی‌سابقه‌ترین عملیات ضد اسرائیلی در طول تاریخ اشغال اراضی فلسطین در هفت دهه گذشته بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۱۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان