//
کدخبر: ۴۲۶۹۵۰ //

آناتولی: ۶۰ درصد مجروحان غزه زن و کودک هستند

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که 60 درصد مجروحان ناشی از بمباران رژیم صهیونیستی در غزه زن و کودک هستند.

آناتولی: 60 درصد مجروحان غزه زن و کودک هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

معاون وزیر بهداشت فلسطین در غزه در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی گفت که 60 درصد مجروحان بمباران غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای غزه به 1055 نفر رسیده و 5184 نفر نیز از زمان آغاز حملات ارتش صهیونیستی و بمباران هوایی از روز شنبه تا کنون مجروح شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین صبح چهارشنبه شمار شهدای فلسطینی را 950 نفر اعلام کرده بود.

 جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با حملات پیاپی خود به نوار غزه، بیش از ۱۳ هزار منزل مسکونی و ۱۰ مرکز درمانی را ویران کرده و ۴۸ مدرسه نیز در جریان این حملات آسیب دیده‌اند.

از سوی دیگر، منابع صهیونیستی نیز اعلام می‌کنند که شمار تلفاتشان در عملیات طوفان الاقصی به ۱۲۰۰ کشته افزایش یافته است و ۲۴۰۰ صهیونیست نیز در این عملیات زخمی شده و تعداد ۲۰۰ نفر دیگر نیز به شمار مفقودین از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی افزوده شده است.

عملیات طوفان الاقصی کتائب شهید عز‌الدین القسام شاخه نظامی حماس، روز شنبه (۷ اکتبر) در حمایت از قدس و مسجدالاقصی و در سایه تداوم اجرای سیاست تقسیم و تجزیه بیت‌المقدس و یهودی‌سازی آن آغاز شد. اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان با صدها موشک و راکت هدف قرار گرفت و حملات دو طرف همچنان ادامه دارد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۹۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان