//
کدخبر: ۴۱۶۷۴۶ //

جان کربی: پیشروی اوکراینی ها کُند است

یک مقام ارشد کاخ سفید اذعان کرد که اوکراینی‌ها می‌دانند که زمان به نفع آنها نیست و با شروع پاییز، مانور دادن روی زمین و استفاده از پهپادها و سامانه‌های پدافند هوایی برایشان دشوار خواهد بود.

جان کربی: پیشروی اوکراینی ها کُند است
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از مقامات ارشد کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن به اوکراینی‌ها هر آنچه را که برای تدارک ضدحمله ضد روسیه خواسته بودند داده است، اما این حمله با سرعت کمتر از حد انتظار انجام می‌شود و ادامه آن با فرا رسیدن فصل پاییز دشوارتر خواهد شد.

«جان کربی» هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا به شبکه تلویزیونی CNN گفت: در ماه‌های منتهی به ضدحمله علیه روسیه، ما تمام درخواست‌های موجود در «لیست خرید» اوکراین را برآورده کردیم. آنها هر آنچه را که برای ضدحمله نیاز دارند دریافت کرده اند. ما همچنان به این کار ادامه می‌دهیم و مصمم هستیم که به آماده سازی نیروهای اوکراینی ادامه دهیم و مهمتر از همه، ابزارها و تسلیحات مورد نیاز آنها را برای در هم شکستن خطوط دفاعی روسیه فراهم کنیم.

به گفته کربی، «اوکراینی‌ها می‌دانند که زمان به نفع آنها نیست و با شروع پاییز، مانور دادن روی زمین و استفاده از پهپادها و سامانه‌های پدافند هوایی برایشان دشوار خواهد بود».

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۶۷۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان