//
کدخبر: ۴۱۱۸۶۷ //

نگرانی صهیونیست‌ها از شکل‌گیری جنگ داخلی

رسانه‌های عبری‌زبان از نگرانی رئیس رژیم صهیونیستی نسبت به شکل‌گیری جنگ داخلی در اراضی اشغالی در پی شکاف گسترده میان صهیونیست‌ها پرده برداشتند.


نگرانی صهیونیست‌ها از شکل‌گیری جنگ داخلی
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه اسرائیل الیوم در این باره نوشته است که پلیس رژیم صهیونیستی به شدت نگران تشدید اختلافات و شکاف میان جناح راست و چپ در این رژیم است.

طبق این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی نگران است که این اختلاف و شکاف روز به روز بیشتر شده و در نهایت به یک جنگ داخلی میان صهیونیست‌ها منجر شود.

طرح جنجالی موسوم به «اصلاحات قضایی» کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی منجر به شکاف و دودستگی میان صهیونیست‌ها شده است.

با تصمیم کابینه تندرو بنیامین نتانیاهو برای پیش بردن لایحه «اصلاحات قضایی» شهرهای مختلف اراضی اشغالی طی روزها و هفته‌های گذشته شاهد تظاهرات گسترده علیه این لایحه بوده‌اند و علاوه بر تظاهرات گسترده، شمار قابل توجهی از نیروهای ذخیره ارتش این رژیم نیز به مخالفان نتانیاهو ملحق شده‌اند و نافرمانی نظامیان همچنان ادامه دارد.

به‌رغم مخالفت‌های شدید با این طرح، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است که هدف از آن ایجاد توازن بین قوا از طریق کاهش اختیارات دیوان عالی به نفع پارلمان است.

اما منتقدان بر این باورند که این اقدام راه را برای سوء استفاده از قدرت باز می‌کند، در حالی که اپوزیسیون این طرح را گامی برای تضعیف «استقلال» قوه قضاییه می‌داند که در نهایت دیوان عالی رژیم صهیونیستی را تابع خواسته‌های سیاستمداران می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۸۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان