//
کدخبر: ۳۷۸۶۵۰ //

زلنسکی:چیزی برای بحث با روسیه نمی‌بینم!

رئیس‌جمهوری اوکراین در گفت‌وگو با تلویزیون فرانسه اذعان داشت که برخی سعی دارند او را به مذاکره با روسیه تشویق کنند، اما او چیزی برای بحث نمی‌بیند.


زلنسکی:چیزی برای بحث با روسیه نمی‌بینم!
به گزارش فرتاک نیوز،

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین در شبکه تلویزیونی ال‌سی‌آی فرانسه گفت: بعضی‌ها هستند که مرا به سوی میز مذاکره تشویق می‌کنند، اما من چیزی برای بحث نمی‌بینم.

او همچنین گفت که باور دارد مذاکرات امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه فایده‌ای ندارد.

به گزارش خبرگزاری تاس، ماکرون بارها گفته که راه‌های ارتباطی با ولادیمیر پوتین را حفظ می‌کند. به گفته ماکرون، او و پوتین قرار است درباره امنیت تاسیسات هسته‌ای اوکراین به زودی گفت‌وگو کنند.

پیش‌تر سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت که کرملین آماده است تا مذاکرات اوکراین را از سر گیرد. او بیان کرد که اگر غرب پیشنهادهایی برای سازمان‌دهی مذاکرات و کاهش تنش‌ها پیشنهاد دهد، روسیه آماده است تا این پیشنهادها را بررسی کند.

همچنین دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با بیان اینکه کی‌یف بر اساس «دستورات خارجی» عمل می‌کند، گفت که مذاکرات درباره اوکراین باید اول از همه با واشنگتن برگزار شود.

فیفا درخواست زلنسکی را رد کرد

فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) درخواست زلنسکی برای سخنرانی پیش از بازی فینال رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قطر را رد کرد.

شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد: درخواست ولودیمیر زلنسکی برای ارسال پیام صلح جهانی پیش از آغاز بازی فینال جام‌جهانی در روز یکشنبه توسط فیفا رد شد.

فیفا در بیانیه رسمی خود در چهارم نوامبر از تمامی شرکت‌کنندگان در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر خواسته بود تا سیاست را با فوتبال ترکیب نکنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۶۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان