//
کدخبر: ۳۷۲۰۵۹ //

حمله شدید اللحن زلنسکی به اسرائیل: شما از کرملین می‌ترسید!

رئیس جمهور اوکراین در سخنانی به شدت سیاست‌های رژیم اسرائیل در قبال کشورش را مورد انتقاد قرار داده و اعلام کرد، تل‌آویو دست کی‌یف را برای حفاظت از حریم هوایی‌اش در مقابل موشک‌ها و هواپیماهای بدون سرنشین روسی خالی بازگردانده است.

 حمله شدید اللحن زلنسکی به اسرائیل: شما از کرملین می‌ترسید!
به گزارش فرتاک نیوز،

رسانه‌های اسرائیلی به شکل قریب به اتفاقی از تیتر اسرائیل از کرملین می‌ترسد و برای همین به ما سامانه پدافندی نمی‌دهد، استفاده کردند تا به بخشی از انتقادات رئیس جمهور اوکراین علیه اسرائیل بپردازند.

به گزارش واللا نیوز، زلنسکی که در پیامی ضبط شده در کنفرانس هاارتص برای دموکراسی سخن می‌گفت، ضمن انتقاد از سیاست‌های اسرائیل، تاکید کرد: اسرائیل به شکل عملی از اوکراین حمایت نمی‌کند.

رئیس جمهور اوکراین که ید طولایی در متهم کردن طرف‌های مختلف دارد، بار دیگر ادعاهای بی پایه و اساس خود در مورد ایران را این بار برای تحریک احساسات صهیونیست‌ها مطرح کرده و خطاب به رهبران رژیم صهیونیستی گفت: اگر اوکراین می‌توانست از حریم هوایی خود حفاظت کند، این همه موشک و پهپاد به آن اصابت نمی‌کردند و در واقع پیمان روسیه و ایران ثمر بخش نمی‌شد.

وی در ادامه افزود: من یک سئوال (از شما) دارم، چرا این اتفاق رخ می‌دهد؟ به نظر شما روسیه به ایران پول می‌دهد؟ آیا ایران نیازی به این پول دارد؟ من تصور نمی‌کنم، اما ایران به همکاری با روسیه در بخش برنامه هسته‌ای علاقه مند است و ظاهرا این همان معنی پیمان شکل گرفته بین روسیه و ایران است.

زلنسکی در ادامه انتقاد خود از رژیم اسرائیل گفت: هر بار که ما مسئله حملات موشکی و پهپادی روسیه را بررسی می‌کنم، به مسئله متحدین خود که به ما به طور بالفعل کمک می‌کنند یا می‌توانند به ما در حفاظت از حریم هوایی و آسمان خود کمک کنند، می‌پردازیم، با این و جود بدبختانه در این رابطه هیچ نامی از اسرائیل نمی‌شنویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۰۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان