//
کدخبر: ۳۷۰۱۴۳ //

نفتالی بنت قصد کناره گیری از صحنه سیاسی را دارد

نفتالی بنت که در حال حاضر جانشین نخست وزیر رژیم صهیونیستی است، اعلام کرد بعد از انتخابات پیش رو به طور کامل از صحنه سیاسی کناره گیری می‌کند، اما تا آن زمان همچنان منتظر تحولات و شرایط خواهد بود.

 نفتالی بنت قصد کناره گیری از صحنه سیاسی را دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

روتر نت و چند رسانه دیگر عبری زبان به نقل از دفتر نفتالی بنت جانشین نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد، وی تا پایان دوره ائتلاف در پست خود باقی مانده و بعد از آن از صحنه سیاسی خداحافظی می‌کند، ولی این خداحافظی منوط به شرایط آن زمان خواهد بود.

خبرنگار شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد، نفتالی بنت جانشین نخست وزیر اسرائیل قصد دارد، بعد از انتخابات از صحنه سیاسی خداحافظی می‌کند.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که پیش از این گفته شده بود، با توجه به عدم مشارکت بنت در انتخابات پیش رو احتمال آن که وی پیش از انتخابات استعفا دهد، در حالی که برخی دیگر از رسانه ها اعلام کردند او تنها به دنبال مدتی دوری از این صحنه است.

به نوشته رسانه‌ها اخبار ضد و نقیض در مورد ماندن یا خروج بنت از صحنه سیاسی رژیم صهیونیستی ارتباط مستقیم با با اطلاعات متفاوت دارد که در رابطه با شکست سهمگین وی در انتخابات پیش رو منتشر می شود.

به گفته کارشناسان  هرچه نظر سنجی بر کاهش محبوبیت وی و جریانش تاکید بیشتری داشته باشند، اخبار خروج حتمی وی از صحنه سیاسی هم پر رنگ تر در رسانه‌ها مطرح می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۱۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان