//
کدخبر: ۳۶۸۰۴۵ //

حشد شعبی: ۵ ضربه کاری به داعش در ایام اربعین وارد کردیم

یکی از رهبران نیروهای حشد شعبی عراق تاکید کرد که این نیروها ۵ ضربه مهم به گروه تروریستی داعش در ایام اربعین حسینی (ع) در استان دیالی وارد کردند.

حشد شعبی: ۵ ضربه کاری به داعش در ایام اربعین وارد کردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از المعلومه، احمد التمیمی از رهبران نیروهای حشد شعبی عراق تاکید کرد که این نیروها ۵ ضربه مهم به گروه تروریستی داعش در ایام اربعین حسینی (ع) در استان دیالی وارد کردند.

وی با تاکید بر اینکه عناصر تروریستی داعش در جریان مراسم اربعین نتوانستند هیچ اقدامی انجام دهند، گفت که استان دیالی یکی از استانهای مهم در طرح امنیتی ایام زیارتی اربعین در سطح کشور عراق بود؛ چرا که بیش از ۲۲۰ هزار زائر از کشورهای مختلف از جمله ایران، افغانستان و آذربایجان از گذرگاه «المنذریه» عبور کردند.

التمیمی اظهار داشت: نیروهای این سازمان در این عملیات ها، شش انبار تسلیحات و مواد منفجره داعش را کشف و ضبط کردند، شش تروریست از جمله یک سرکرده ارشد را از پای درآورند و ۵ هزار هکتار از اراضی استان دیالی را پاکسازی کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ هزار زائر هم از دیالی عازم کربلا شدند، عنوان کرد: فرماندهی الحشد الشعبی در محور دیالی موفق شد در جریان مراسم اربعین، پنج ضربه مهم به داعش وارد کند و این عملیات ها نتایج مهمی در پی داشت و هیچ خللی در امنیت زائران به وجود نیامد؛ علیرغم اینکه تعداد موکب ها بیش از ۶۰۰ مورد بود.

این در حالی است که پیش از این حشد شعبی با صدور بیانیه‌ای از خنثی سازی طرح حمله تروریستی به زائران اربعین حسینی و نیروهای امنیتی در جنوب شهر سامراء در استان صلاح الدین عراق خبر داده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۰۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان