//
کدخبر: ۳۶۲۷۸۸ //

مقاومت فلسطین: جنگ ادامه دارد و پایان آن را ما رقم می‌زنیم

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کرد که جنگ با دشمن صهیونیستی همچنان ادامه دارد و این مقاومت است که پایان این جنگ را رقم خواهد زد.

 مقاومت فلسطین: جنگ ادامه دارد و پایان آن را ما رقم می‌زنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

ابومجاهد سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین گفت که هماهنگی بالایی بین گروههای مقاومت در چارچوب عملیات «وحدت میادین» وجود دارد.

شبکه خبری المیادین به نقل از ابومجاهد گزارش داد، جنگ با دشمن صهیونیستی همچنان ادامه دارد و این مقاومت فلسطین است که پایان این جنگ را رقم خواهد زد.

وی در عین حال خبر داد که وساطتها بر سر آتش‌بس هنوز به صورت قطعی به نتیجه نرسیده است.

ابومجاهد خاطر نشان کرد، همه گروههای مقاومت با تمامی ابزارهایی که در اختیار دارند، در این جنگ شرکت دارند.

 برخی منابع عالی‌رتبه از تحرکات مصر در نوار غزه و فلسطین اشغالی به منظور توقف حملات خونین در غزه که تاکنون باعث شهادت ۳۱ نفر شده است، خبر دادند.

این منابع خبر دادند، تلاش‌های مصر طی ساعات گذشته برای دستیابی به آتش‌بس فوری شکست خورده و هیچ پیشرفتی حاصل نکرده است. جهاد اسلامی هنوز بر گرفتن انتقام خون فرماندهان خود که اسرائیل ترور کرده و همچنین دیگر شهدای فلسطین، تأکید دارد.

به گفته این منابع، دستگاه اطلاعات مصر به روش دیگری متوسل شده و پیشنهاد برقراری آتش‌بس انسانی را به رژیم صهیونیستی و جنبش جهاد اسلامی در غزه ارائه کرده که گفته می‌شود ساعت شش عصر امروز یکشنبه به وقت محلی آغاز و به مدت دو ساعت طول خواهد کشید و طی آن تمامی عملیات‌های جنگی و بمباران و حملات متوقف می‌شود.

این منابع گفتند که کابینه رژیم صهیونیستی به بهانه اینکه اهداف نظامی آن طی ۷۲ ساعت گذشته از آغاز حملات به غزه و ترور دو تن از فرماندهان جهاد اسلامی، محقق شده است، با این پیشنهاد قاهره موافقت کرده‌ اما جهاد اسلامی همچنان بر مخالفت با هر گونه میانجی‌گری تأکید کرده و بر انتقام‌گیری خون شهدا اصرار دارد.

رژیم صهیونیستی از جمعه (۱۴ مرداد) عملیاتی را تحت عنوان «سپیده‌دم» علیه نوار غزه آغاز کرد و جهاد اسلامی فلسطین نام عملیات خود در واکنش به این حمله صهیونیستی را «وحده الساحات» (وحدت میادین) اعلام کرد.

این در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که گروه‌های مقاومت فلسطین از زمان آغاز حملات کنونی، حدود ۷۰۰ راکت و موشک از نوار غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده‌اند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین امروز (یکشنبه) از افزایش شمار شهدا به ۳۲ نفر از جمله شش کودک و افزایش تعداد مجروحان به ۲۱۵ نفر خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۷۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان