//
کدخبر: ۳۶۰۵۵۳ //
در نیویورک رخ داد؛

تیراندازی غافلگیرانه به پلیس آمریکا/ ۲ افسر کشته و زخمی شدند

در حادثه تیراندازی غافلگیرانه به پلیس آمریکا در نیویورک، 2 افسر کشته و زخمی شدند.

تیراندازی غافلگیرانه به پلیس آمریکا/ 2 افسر کشته و زخمی شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزونی سی بی اِس، بر اثر وقوع تیراندازی غافلگیرانه به نیروهای پلیس آمریکا در نیویورک، 2 تَن کشته و زخمی شدند.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزونی، حادثه زمانی روی داد که یک مهاجم مسلح ناشناس به نیروهای پلیس در «روچستر» (Rochester) واقع در «نیویورک» شلیک کرد.

در این حادثه یک نیروی پلیس کشته و یک افسر نیز به شدت زخمی شده است.

این حادثه حوالی ساعت ۲۱:۱۵ شب گذشته روی داد.

به گزارش مهر، پس از وقوع حوادثی از قبیل تیراندازی در سوپر مارکت در «بوفالو» واقع در نیویورک که منجر به کشته شدن ۱۰ نفر شد و قتل عام در مدرسه‌ای در ایالت تگزاس که ۲۲ کشته برجای گذاشت، فشار بر دولت ایالات متحده برای مقابله با افزایش خشونت‌های مرتبط با اسلحه افزایش یافته است و اخیراً نیز جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده بود که از لایحه مصوب مجلس سنا در آمریکا پیرامون سخت گیرانه تر کردن حمل آزادانه سلاح حمایت می‌کند.

این در حالیست که لابی پرقدرت اسلحه سازی در آمریکا که از قدرت و نفوذ زیادی میان مقامات آمریکایی برخوردار است؛ پیشتر اجازه پیاده سازی قوانین مشابه را نداده و با آنها به شدت مقابله کرده است و این موضوع چندین کشته در هر روز در آمریکا برجای می‌گذارد.

قدرت و نفوذ لابی های کارخانجات تولید سلاح در لایه های قدرت آمریکا، از مهمترین دلیل انفعال در مقابل کشتارهای کور و بی توجهی به به روزرسانی قوانین حمل سلاح گرم است.

 
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۵۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان