//
کدخبر: ۳۵۹۸۸۰ //

حزب الله لبنان: خواهان جنگ نیستیم اما برای آن آماده‌ایم

حزب الله لبنان اعلام کرد که این حزب خواهان جنگ نیست اما برای آن آماه است.


حزب الله لبنان: خواهان جنگ نیستیم اما برای آن آماده‌ایم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد رعد، رئیس فراکسیون "وفاداری به مقاومت" در پارلمان لبنان در مصاحبه با العهد خطاب به اسرائیل گفت: گاز در منطقه اقتصادی حق ماست و ما بیش از تمام جهان به این سزاوارتر هستیم که حقمان را درباره آب‌ها و گازمان بگیریم.

وی افزود: زمانی که اشاره می‌کنیم که گزینه جنگ به ما اجازه می‌دهد با عزت و کرامت و بدون گدایی از دیگران زندگی کنیم می‌خواهیم بگوییم که ما آزاده هستیم و باید بدانید که با چه کسانی تعامل می‌کنید. ما آرزوی جنگ نمی‌کنیم اما برای آن آماده هستیم. اگر از فرمانده شهید ما در آغاز مقاومت و دیگر شهدا دلیری و شجاعت دیدید در روزهای آتی زمانی که گزینه اشتباه را انتخاب کنید و به تجاوز بپردازید شاهد تمام شجاعت و دلیری ما خواهید بود.

محمد رعد گفت: ما از حقمان درباره سرمایه‌گذاری در منابع خود و ترسیم مرزهایمان کوتاه نخواهیم آمد. ما کسانی هستیم که در این باره تصمیم می‌گیریم و از هر فرد بااخلاصی در این دولت حمایت می‌کنیم برای اینکه از کرامت و عزت کشور و تمام طوایف و مناطقش حفاظت کنیم. عهد و پیمان ما با تمام فرزندان مقاومت و تمام لبنانی‌ها پایبندی به گزینه مقاومت است تا حاکمیتمان را در کشور حفظ کنیم.

وی تأکید کرد: ما ملت لبنان سروران این کشور هستیم، ما کسانی هستیم که سیاست‌های کشور را براساس منافع ملت و نسل‌های آتی ترسیم می‌کنیم. این‌ها خواهند فهمید که حساب باز کردن بر دشمن اسرائیلی برای تسلیم شدن منطقه ما کاری عبث و بیهوده است. دشمن اسرائیلی هیچ جایی در منطقه ما ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۸۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان