//
کدخبر: ۳۵۸۸۸۲ //

روسیه به اروپا هشدار داد/ صبر ما حدی دارد!

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که اگر اتحادیه اروپا مشکل ترانزیت به کالینینگراد را حل نکند، روسیه پاسخ مناسبی خواهد داد.

روسیه به اروپا هشدار داد/ صبر ما حدی دارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از آر تی، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تهدید کرد:" ما تا ابد منتظر نخواهیم ماند. یک بار دیگر هشدار می‌دهیم که اگر وضعیت در روزهای آینده تثبیت نشود، روسیه اقدامات سختی را علیه لیتوانی و اتحادیه اروپا اتخاذ خواهد کرد که مقدمات آن قبلاً تکمیل شده است. انتظار طولانی شده است."

وی افزود:نهادهای روسیه کار مشترک خود را روی اقدامات واکنشی انجام داده‌اند و به اصطلاح شرکای غربی ما و کمیسیون اروپا و اتحادیه اروپا، باید بفهمند که ساعت درحال زنگ زدن است و صبر ما حدی دارد. هیچ کس رسما به آن‌ها اطلاع نداده اما ما بارها به صورت علنی و مستقیم به آنها گفته‌ایم که پاسخ مناسبی خواهیم داد.

این مقام روسی در ادامه عنوان داشت:گفت: "ما به گفت وگو با کمیسیون اروپا و لیتوانی ادامه می‌دهیم. ما اطمینان داریم که این موضوع باید در آینده نزدیک حل شود."

به گفته سخنگوی وزارت خارجه روسیه، مسکو به این واقعیت معتقد است که تنها تصمیم درست در بروکسل و ویلنیوس اتخاذ خواهد شد که عبور بدون مانع به منطقه روسیه را تضمین می کند.

پیش از این یوهانس بارک، نماینده کمیسیون اروپا، پیشتر گفته بود که این کمیسیون هنوز توصیه هایی به مقامات لیتوانی در مورد موضوع ترانزیت کالاهای روسی به کالینینگراد تهیه نکرده است، اما با مقامات لیتوانی در تماس است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۸۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان