//
کدخبر: ۳۵۴۷۷۷ //
در گفتگو با فایننشال تایمز؛

زلنسکی: همچنان آماده دیدار با پوتین هستم

رئیس جمهور اوکراین با بیان اینکه تحریم های غرب تاثیری بر مواضع مسکو در قبال این کشور ندارد در عین حال از آمادگی برای دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خبر داد.

زلنسکی: همچنان آماده دیدار با پوتین هستم
به گزارش فرتاک نیوز،

 «ولادیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین در سخنانی گفت که تحریم های کشورهای غربی علیه روسیه تاثیری در مواضع مسکو ندارد.

بر اساس این گزارش، زلنسکی در گفتگو با روزنامه انگلیسی «فایننشال تایمز» از شرکای اوکراین به دلیل دعوت برای آتش بس بدون تعیین شروط مشخص انتقاد کرد.

رئیس جمهور اوکراین از عدم وجود شرط توقف حمله روسیه برای برقراری آتش بس، افزود که برخی کشورها از اوکراین حمایت می کنند اما هرآنچه می توانند انجام می دهند تا تحریم ها را به منظور عدم تاثیرپذیری کارهای تجاری خود کاهش دهند.

زلنسکی همچنین از آمادگی خود برای دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خبر داد و افزود که پیروزی باید در میدان جنگ به دست آید و پایان جنگ روسیه علیه اوکراین تنها در میدان نبرد امکان پذیر است اما آماده برگزاری مذاکرات صلح با پوتین است.

لازم به ذکر است که روسیه در 24 فوریه سال جاری میلادی (۵ اسفند سال گذشته) عملیات ویژه نظامی خود در اوکراین را با هدف غیرنظامی و نازی زدایی کردن این کشور آغاز کرد. این اقدام روسیه در حالی صورت گرفته است که به گفته مقامات این کشور چاره دیگری در برابر مسکو در مقابله با سیاست‌های خصمانه غرب و ائتلاف نظامی ناتو نمانده بود.

مقامات روسیه بارها اعلام کرده اند که اگر اوکراین تمایل خود را برای بازگشت به میز مذاکره اعلام کند، مسکو نیز به این مسئله پاسخی مثبت خواهد داد و این فقدان اراده اوکراین است که مذاکرات را به بن بست کشانده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۷۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان