//
کدخبر: ۳۵۰۱۵۶ //

پیام تهدید آمیز گردان‌های القسام به رژیم صهیونیستی

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز (پنجشنبه) پس از تعرض مجدد صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی با مجوز دولت رژیم صهیونیستی، پیام کوتاه تهدید آمیزی به این دولت و شهرک نشینیان ارسال کرد.

پیام تهدید آمیز گردان‌های القسام به رژیم صهیونیستی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی (حماس) امروز پنجشنبه در این پیام تاکید کرد، تعرض گروه‌هایی از شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تحت حمایت نیروهای دشمن، تشدید خطرناک تنش و تحریکی مستقیم است که به وقوع انفجاری فراگیر هشدار می‌دهد و مسئولیت کامل آن بر عهده رژیم صهیونیستی است.

در این پیام آمده است: دست سربازان ما اکنون روی ماشه است و منتظر تصمیم فرمانده، محمد الضیف هستیم. سخن در اینجا به پایان رسیده است.منتظر باشید که چشمانتان چه خواهد دید.

همچنین، محمود الزهار، عضو دفتر سیاسی حماس نیز تاکید کرد که مقاومت می‌تواند از بالاترین سطوح برای توقف جنایات دشمن علیه نمازگزاران در مسجد مبارک الاقصی استفاده کند.

وزارت امور خارجه فلسطین امروز (پنجشنبه) تصمیم دولت اسرائیل برای از سرگیری هجوم شهرک نشینان به مسجد الاقصی را «اعلام رسمی جنگ مذهبی» دانست و هشدار داد که این وضعیت کل منطقه را شعله ور خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۱۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان