//
کدخبر: ۳۴۸۹۷۱ //

کاهش دوباره محبوبیت بایدن

نظرسنجی مشترک رویترز و ایپسوس نشان داد که فقط ۴۲ درصد آمریکایی ها از کلیت اقدامات جو بایدن به عنوان رئیس جمهوری راضی هستند که پایین ترین میزان از زمان ریاست جمهوری وی است.

کاهش دوباره محبوبیت بایدن
به گزارش فرتاک نیوز،

براساس این نظرسنجی که روز سه شنبه تکمیل شد، رضایت از بایدن در حوزه اقتصادی، ۳۷ درصد و در حوزه کنترل قیمت سوخت و گاز، ۳۲ درصد است.

رویترز نوشت: کاهش محبوبیت بایدن نشانه این موضوع است که حزب دموکرات، احتمالا کنترل کنگره را در انتخابات ماه نوامبر از دست خواهد داد.

براساس نظرسنجی «موسسه تحقیقات سیاسی هاروارد» که روز دوشنبه منتشر شد، فقط ۴۱ درصد آمریکایی های بین ۱۸ تا ۲۹ ساله از اقدامات بایدن راضی هستند و محبوبیت وی در یک سال، ۲۰ درصد کاهش یافته است.

براساس این گزارش، بایدن در ۴۰ ایالت از ۵۰ ایالتی که دموکرات ها، امیدوار به کسب رای در انتخابات میان دوره ای کنگره بودند با نارضایتی روبه روست.

در غرب ویرجینیا، ۷۴ درصد پاسخ دهندگان از اقدامات بایدن ابراز نارضایتی کردند و رضایت عمومی از بایدن در میان افراد مستقل در ایالت میشیگان، ۳۸ درصد و در جورجیا و مینسوتا، ۳۳ درصد کاهش یافته است.

براساس یک نظرسنجی دیگر که توسط «هاروارد کپس وهریس» انجام شده، ۶۰ درصد رای دهندگان نمی خواهند بایدن برای دور دوم، نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.

۵۸ درصد رای دهندگان نیز، در صورت حضور بایدن و ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، به یک کاندیدای مستقل رای خواهند داد.

همچنین، بر اساس نظرسنجی مشترک یاهو و موسسه «یوگو»، تورم مساله اصلی همه رای دهندگان و حتی دموکرات هاست و حتی اکثریت دموکرات ها معتقدند که بایدن اقدامات لازم برای مهار قیمت ها را نداشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۹۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان