//
کدخبر: ۳۴۳۱۶۴ //
المیادین گزارش داد؛

روسیه با میانجیگری تل آویو برای حل بحران اوکراین مخالفت کرد

کرملین ضمن ابراز نارضایتی از مواضع رژیم صهیونیستی در قبال تحولات اوکراین، با پیشنهاد میانجیگری مقامات این رژیم برای حل بحران اوکراین مخالفت کرد.

روسیه با میانجیگری تل آویو برای حل بحران اوکراین مخالفت کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 مدیر دفتر شبکه تلویزیونی المیادین در مسکو خبر داد: کرملین ضمن ابراز نارضایتی از مواضع رژیم صهیونیستی در قبال بحران اوکراین به مقامات این رژیم اطلاع داده است که به میانجیگری تل آویو برای حل بحران اوکراین نیازی نیست. ابراز نارضایتی روسیه به این علت است که تل آویو تلاش می‌کند به تحولات اوکراین رنگ و بوی دینی و ملیتی بدهد.

مدیر دفتر المیادین در مسکو با اعلام این خبر افزود: برنامه ریزی های تل آویو بر این اساس است که مسکو تاکنون پیشروی قابل ملاحظه‌ای در میدان جنگ اوکراین کسب نکرده است و ادعای آن درباره اینکه روابطش با روسیه همچنان عالی است، دیگر امکانپذیر نیست.

وی تصریح کرد که کرملین به نخست وزیر رژیم صهیونیستی اطلاع داده است که به میانجیگری آنها برای حل بحران اوکراین نیازی نیست زیرا مذاکرات با طرف اوکراینی در بلاروس در حال انجام است و تنها راه میانجیگری برای پایان دادن به عملیات نظامی در اوکراین، فشار بر کی یف برای اجرای شرط‌های مسکو است.

مدیر دفتر المیادین ادامه داد: سفر نخست وزیر رژیم اشغالگر به مسکو برای دیدار با پوتین بسیار کوتاه بود و مسکو از پیشنهاد میانجیگری‌ها به ویژه میانجیگری تل آویو ناراضی است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی دیروز شنبه اعلام کردند نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم در سفر به روسیه با پوتین دیدار و با او درباره تحولات جنگ اوکراین و پرونده هسته‌ای ایران بحث و تبادل نظر کرد.

بنا به گزارش این رسانه‌ها، پس از آنکه ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از رژیم صهیونیستی خواست برای حل بحران اوکراین میانجیگری کند، رئیس جمهور روسیه با میانجیگیری این رژیم مخالفت کرد.

این در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز گذشته به نقل از یک منبع در دولت تل آویو اعلام کردند این رژیم قصد دارد در صورت تشدید بحران در اوکراین، به فهرست تحریم کنندگان روسیه ملحق شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان