//
کدخبر: ۳۴۲۹۹۴ //

گروسی: گفت‌وگوهای مثمرثمری را با اسلامی داشتم

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست مشترک با رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد که گفت‌وگوهای مثمرثمری را با اسلامی داشته است.

گروسی: گفت‌وگوهای مثمرثمری را با اسلامی داشتم
به گزارش فرتاک نیوز،

 «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که برای سومین بار در دولت سیزدهم به تهران سفر کرده، امروز (شنبه)‌۱۴ اسفند ماه پس از دیدار و گفت‌وگو با محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در محل این سازمان در نشست خبری مشترک به تشریح گفت‌وگوهای انجام شده پرداخت.

وی در این کنفرانس خبری تصریح کرد: «در این مدت ملاقات‌های مستمری با آقای اسلامی داشتم. چند موضوع خاص مانده که مدتها این مسائل حل نشده بود و باید شفاف سازی می‌شد که تا پیش از این در این خصوص موفقیتی نداشتیم به همین خاطر تلاش کردیم رویکرد عملگرایانه ای را داشته باشیم».

مدیرکل آژانس ادامه داد: این امر از چند جهت مهم است امروز به دو مورد اشاره می‌کنم اول اینکه بر کسی پوشیده نیست در حالی که در حال مذاکره هستیم مذاکرات وین در جریان است. این دو‌ روند بسیار به هم وابسته و متصل هستند.

گروسی با اشاره به این موارد افزود: «در صورتی ایران و آژانس درباره مسائل پادمانی به نتیجه نرسند توافق درباره برجام دشوار است».

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۹۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان