//
کدخبر: ۳۴۰۶۵۹ //
در پیامی توییتری؛

اولیانوف: کاری فشرده در وین در حال انجام است

مذاکره کننده ارشد روسیه از کار فشرده در مذاکرات وین و همچنین از برنامه کارگروه‌های سه‌گانه جهت برگزاری نشست در روز جمعه برای رسیدگی به مسائل باقی ‌مانده خبر داد.

اولیانوف: کاری فشرده در وین در حال انجام است
به گزارش فرتاک نیوز،

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی و مذاکره کننده ارشد این کشور در مذاکرات وین اعلام کرد که کار فشرده در این گفتگوها در جریان است.

اولیانوف در این باره در توییتی نوشت: کار فشرده بر روی برجام در وین در حال انجام است. قرار است هر سه کارگروه (در مورد برچیدن تحریم‌ها، مسائل هسته‌ای و اجرا / ترتیب دهی) امروز برای رسیدگی به مسائل باقی مانده تشکیل جلسه دهند.

4059965

وی پیشتر نیز از دیدار با دیپلمات‌های ایرانی و آمریکایی در وین به صورت جداگانه خبر داده بود. اولیانوف همزمان از دیدار خود با معاون مسئول سیاست خارجی اروپا در مذاکرات خبر داد و گفته بود در این دیدار پیرامون نیاز به تسریع مذاکرات و جستجو در زمینه یافتن راه‌ها و ابزارهای خلاقانه ای برای حل و فصل مسائل باقی‌مانده در خصوص هموار کردن مسیر احیای برجام توافق شد.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه پیشتر در نشست هفتگی با خبرنگاران با اعلام اینکه هیئت ایرانی روز سه شنبه به وین می‌روند، گفته بود: آمریکا هم نمی‌تواند هزینه تصمیمات مخرب و غلط خود از جمله خروج غیرقانونی از برجام را از جیب ملت ایران بپردازد، در بحث تضمین‌ها توافقاتی حاصل شده ولی هیچ چیز توافق نمی‌شود، مگر همه چیز توافق شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۶۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان