//
کدخبر: ۳۴۰۱۲۴ //

بیانیه فلسطین: کاری کنید!

دولت فلسطین از آمریکا و شورای امنیت سازمان ملل خواست تا تدابیری را برای توقف جنایت‌ها و تخلفات اشغالگران اسرائیلی علیه مردم فلسطین اتخاذ کنند.

بیانیه فلسطین: کاری کنید!
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از آناتولی، وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای خواستار اجبار اسرائیل به عنوان قدرت اشغالگر برای تسلیم شدن مقابل اراده بین المللی برای صلح و نیز قطعنامه‌های شورای امنیت شد تا آنچه از اعتبار مواضع و نهادهای بین المللی باقی مانده حفظ شود."

در این بیانیه از دولت آمریکا و شورای امنیت خواسته شده است که به تعهدات قانونی و اخلاقی خود در قبال رنج مردم فلسطین به دلیل تداوم اشغالگری و شهرک سازی و پاکسازی نژادی گسترده ای که تحت آن قرار دارند، پایبند باشند.

این وزارتخانه تعجب خود را از سکوت آمریکا و جهان در قبال نقض‌ها و جنایات اشغالگران اسرائیلی و نفوذ آن به اراضی اشغالی فلسطین ابراز کرد.

در این بیانیه آمده است که "بی توجهی اسرائیل به آرمان فلسطین و تشدید جنایات علیه مردم ما، دلیلی بر عدم وجود شریک صلح در اسرائیل است."

این وزارتخانه عنوان داشت: شهرک نشینان اسرائیلی و عناصر تروریستی آنها همچنان از هر قانون یا مجازاتی فرار می کنند زیرا آنها از حمایت سیاسی و قانونی در اسرائیل برخوردارند. آنچه نیروهای اشغالگر اسرائیلی و شهرک نشینان انجام می دهند بازتاب مستقیم سیاست، جهت گیری ها و تصمیمات دولت اسرائیل در رابطه با موضوع فلسطین است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۱۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان