//
کدخبر: ۳۳۷۰۲۸ //
منابع عراقی خبر دادند؛

حمله «پهپادهای انتحاری» به پایگاه آمریکایی عین الاسد

کانال تلگرامی صابرین نیوز از حمله «پهپادهای انتحاری» به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق خبر داد.

حمله «پهپادهای انتحاری» به پایگاه آمریکایی عین الاسد
به گزارش فرتاک نیوز،

کانال تلگرامی صابرین نیوز از حمله «پهپادهای انتحاری» به پایگاه آمریکایی عین الاسد خبر داد.

به دنبال این حمله، در پایگاه عین الاسد در غرب الانبار آماده باش اعلام شده و هواپیماهای آمریکایی به صورت مرتب در حال پرواز و گشت زنی هستند. برخی منابع اعلام کرده‌اند که سربازان آمریکایی به پناهگاه‌های زیر زمینی گریخته‌اند.

پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه در چند روز اخیر و همزمان با دومین سالگرد شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس بارها هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفتند. شامگاه چهارشنبه، منابع عراقی خبر دادند که پایگاه «عین الاسد» در استان الانبار عراق (غرب) بار دیگر هدف حمله شدید راکتی قرار گرفته است. کانال تلگرامی «صابرین نیوز» در این خصوص گزارش داد که پایگاه عین الاسد با ١٢ راکت 107 میلیمتری هدف حمله قرار گرفته است. پیش از این نیز پایگاه آمریکایی ویکتوریا در چند مرحله هدف حملات راکتی قرار گرفت.

به دنبال ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط آمریکا، پارلمان عراق طرح اخراج نظامیان آمریکایی از عراق را تصویب کرد. طبق قانون، نظامیان آمریکایی باید تا آخر ماه دسامبر به صورت کامل از عراق خارج می‌شدند. اما براساس اعلام منابع عراقی 2500 نظامی آمریکایی همچنان در عراق با تغییر عنوان از نظامی به مستشاری حضور دارند. آمریکا با تشدید ناامنی در عراق به دنبال تداوم اشغالگری خود در این کشور است. این در حالی است که مردم و نهادهای مختلف عراقی خواستار اخراج کامل آمریکا از کشورشان هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۰۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان