//
کدخبر: ۳۲۳۶۲۳ //

اسرای فلسطینی بار دیگر زندان «رامون» را به آتش کشیدند

اسرای فلسطینی در زندان «رامون» بار دیگر همچون دیروز، یکی از سلول‌های این مکان را به آتش کشیدند.

اسرای فلسطینی بار دیگر زندان «رامون» را به آتش کشیدند
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از درگیری شدید میان اسرای فلسطینی و مأموران رژیم صهیونیستی در زندان «رامون» در جنوب فلسطین اشغالی، اسرا سلول هفت این زندان را به آتش کشیدند.

به نوشته وبگاه عربی پست، در حالیکه مأموران صهیونیستی قصد ورود به سلول‌ها را داشتند با اسرای فلسطینی درگیر شدند و در این میان یکی از اسرای وابسته به جنبش جهاد اسلامی در اعتراض به این اقدام، سلول شماره هفت را به آتش کشید و آتش به سرعت به اتاق‌های دیگر سرایت کرد.

روز گذشته اسرای فلسطینی در زندان نقب در واکنش به اقدامات سرکوبگرایانه رژیم صهیونیستی علیه خود هفت سلول در بند ششم این زندان را به آتش کشیدند. پس از آن اسرای زندان «رامون» نیز چند سلول را در بند چهارم و پنجم آتش زدند.

انجمن اسرای «واعد» در این خصوص خبر داده است که اسرای تمام زندان‌های فلسطین اشغالی تصمیم گرفته‌اند به هیچ دستورالعملی در خصوص انتقال و متفرق کردنشان عمل نکنند و به هر قیمتی که شده، در برابر اقدامات نیروهای امنیتی بایستند.

پیش از این، اسرای جنبش جهاد اسلامی فلسطین هشدار داده بودند که چنانچه مقامات زندان‌ها، آن‌ها را به مکان دیگری منتقل کنند، سلول‌ها را به آتش خواهند کشید.

اقدامات نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی پس از آن علیه اسرای فلسطینی صورت می‌گیرد که روز دوشنبه هفته جاری ( ۱۵ شهریور)، شش اسیر فلسطینی موفق شدند از زندان فوق امنیتی جلبوع در شمال فلسطین اشغالی فرار کنند و پس از صهیونیست‌ها تصمیم گرفتند که اسرای زندان‌ها را برای ممانعت از فرار، جابه‌جا کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۶۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان