//
کدخبر: ۳۱۰۰۸۲ //

پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت|تازه ترین آمارها از همه گیری ویروس کرونا در جهان

آخرین آمار رسمی ابتلا به ویروس کرونا (تعداد جانباختگان و مبتلایان) در جهان روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ را مشاهده می کنید. ابتلای بیش از ۱۶۰ میلیون به بیماری کووید ۱۹.

پنجشنبه 23 اردیبهشت|تازه ترین آمارها از همه گیری ویروس کرونا در جهان
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بر اثر شیوع ویروس کرونا در جهان تاکنون ۱۶۰ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۵۹۰ نفر به کرونا ویروس مبتلا شده اند. از این تعداد ۳ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۱۶ نفر جان خود را از دست داده اند. تعداد ۱۳۹ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۲۴۳ نفر نیز بهبود یافته اند.(پنجشنبه بیست و سوم اردیبهشت هزار و چهارصد)

آمریکا، هند، برزیل، فرانسه، ترکیه، روسیه، انگلیس, ایتالیا، اسپانیا و آلمان به ترتیب در رده های اول تا دهم کشورهای آلوده به ویروس کرونا در جهان هستند. همچنین ایران در رده چهاردهمین کشور آلوده به کرونا ویروس در جهان قرار دارد.

پایگاه اطلاع رسانی داده های آمار کرونا در جهان worldometers، مجموع آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را ۳۳ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۳۹۳ مورد گزارش کرده است. همچنین مجموع امار قربانیان کرونایی امریکا را ۵۹۷ هزار و ۱۶۰ نفر گزارش کرده است.(پنجشنبه بیست و سه اردیبهشت هزارو چهارصد)

امار کرونا

شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در ستون «Total Cases» قرار دارد. تعداد کل جان باختگان کرونا ویروس در ستون «Total Deaths» قرار دارد. آمار کل بهبود یافتگان بیماری کووید ۱۹ در ستون «Total Recovered» قرار گرفته است.

ایران با مجموع آمار مبتلایان ۲ میلیون و ۷۰۷ هزار و ۷۶۱ نفر و مجموع قربانیان ۷۵ هزار و ۹۳۴ نفر به بیماری کرونا; در رده ۱۴ کشور آلوده به ویروس کرونا در جهان قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۰۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان