//
کدخبر: ۳۱۰۰۱۷ //

وزیر خارجه آمریکا تنها کشته شدن اسرائیلی‌ها را تسلیت گفت

وزیر خارجه آمریکا در تماس تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، حملات راکتی به سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرد و کشته شدن صهیونیست‌ها را تسلیت گفت.

وزیر خارجه آمریکا تنها کشته شدن اسرائیلی‌ها را تسلیت گفت
به گزارش فرتاک نیوز،

پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه با اعلام تماس تلفنی آنتونی بلینکن و بنیامین نتانیاهو افزود: وزیر خارجه نگرانی های خود را در مورد حملات موشکی به اسرائیل، تسلیت به خاطر از دست رفتن جان‌ها در نتیجه آن و حمایت قاطع ایالات متحده از حق اسرائیل برای دفاع از خود ابراز داشت.

وی ادامه داد: وزیر خارجه آمریکا و نخست وزیر اسرائیل در مورد خشونت‌های مداوم در قدس گفت‌وگو کردند و بلینکن بار دیگر از همه طرفها خواستار کاهش تنش و توقف خشونت شد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: وزیر خارجه بر لزوم داشتن زندگی در ایمنی و امنیت برای اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها و همچنین برخورداری از تدابیر برابر آزادی، امنیت، رفاه و دموکراسی تأکید کرد.

پرایس اظهار کرد: بلینکن و نتانیاهو مشارکت پایدار بین ایالات متحده و اسرائیل را تأیید کردند و متعهد شدند که در زمینه چالش های پیش رو همکاری کنند.

در اثر حملات صهیونیست‌ها به فلسطینیان تا کنون 56 نفر از جمله 14 کودک کشته و بیش از 335 نفر هم مجروح شده‌اند که انگار از نظر این وزیر آمریکایی‌ها، جانشان اهمیت نداشته است.

بلینکن حمله صهیونیست‌ها به فلسطینیان را حمله به تروریست‌ها می‌داند و بابت آن هرگز رژیم صهیونیستی را مسئول و پاسخگو نمی‌داند چرا که تنها به حق دفاع از خود این رژیم تاکید دارد و برای فلسطینی‌ها هم زندگی آرام که شاید از نظر او با پذیرش ظلم و تسلیم شدن در برابر اشغالگری محقق شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۰۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان