//
کدخبر: ۳۰۹۰۶۳ //

فاجعه جورج فلوید باز هم تکرار شد

شبکه کان رژیم صهیونیستی فیلم ویدیویی را منتشر کرد که در آن تعدادی از نیروهای پلیس این رژیم مشابه حمله افسران پلیس آمریکا به جورج فلوید، سیاه پوست آفریقایی تبار که منجر به مرگ او شد، به یک جوان فلسطینی در شهر قدس اشغالی حمله می کنند.

فاجعه جورج فلوید باز هم تکرار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از شبکه کان رژیم صهیونیستی، در این فیلم مشاهده می‌شود که پلیس به فلسطینی های معترض در محله شیخ جراح در قدس حمله می‌کنند.

در جریان این حمله، تعدادی از نیروهای پلیس این رژیم یک جوان فلسطینی را بازداشت کرد و یکی از سربازان برای ترساندن تحصن کنندگان تیر هوایی شلیک کرد و سرباز دوم صورت جوان بازداشتی را روی زمین خواباند و دستانش را به پشت برد و سرباز سوم زانویش را بر گردن این جوان گذاشت.

این صحنه حادثه قتل جورج فلوید، شهروند آمریکایی را به ذهن می آورد که ۲۵ ماه مه توسط یک پلیس سفید پوست در شهر مینیاپولیس کشته شد و اعتراضات گسترده‌ای در آمریکا و خارج از آن در محکومیت نژادپرستی و تخلفات این پلیس آمریکایی صورت گرفت.

جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد، دوشنبه ۱۰ فلسطینی در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به تحصن کنندگان در محله شیخ جراح زخمی شدند.

وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد، دادگاههای رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۲۰ تا ماه مارس حکم اخراج ۳۳ خانواده فلسطینی از محله شیخ جراح را صادر کرده است. این خانواده ها در پی توافق میان دولت اردن که اداره کرانه باختری از جمله قدس شرقی را قبل از اشغال آن در سال ۱۹۶۷ برعهده داشت و سازمان آنروا در محله شیخ جراح ساکن شده بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۰۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان