//
کدخبر: ۳۰۸۲۶۷ //

استفاده صهیونیست‌ها از پهپاد علیه تظاهرات‌کنندگان فلسطینی

یک روزنامه صهیونیستی امروز نوشت که نظامیان این رژیم از هفته پیش، برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان فلسطینی در کرانه باختری و قدس از پهپاد و پرتاب گاز اشک‌آور بر سر آنها استفاده کردند.

استفاده صهیونیست‌ها از پهپاد علیه تظاهرات‌کنندگان فلسطینی
به گزارش فرتاک نیوز،

 روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، (امروز - چهارشنبه ۲۸ آوریل)، اعلام کرد که پلیس رژیم صهیونیستی اواخر هفته گذشته برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان فلسطینی در کرانه باختری و قدس، از پهپاد استفاده کرده و به سوی معترضان، بمب اشک‌آور شلیک کرده است.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، از این نوع پهپاد در جریان درگیری‌ها در اطراف «قبه راحیل» (مسجد بلال) در منطقه بیت‌لحم و در جریان تظاهرات در نزدیکی ایست بازرسی«قلندیا» در شمال قدس استفاده شد.

 

روسیا الیوم با بازنشر این خبر نوشت: اسرائیل برای نخستین‌بار، سه سال پیش از پهپاد در جریان درگیری با فلسطینیان در مرز نوار غزه استفاده کرد.

به گفته پلیس رژیم صهیونیستی این پهپادها که از دور کنترل می‌شوند در هر پرواز می‌توانند بین شش تا ۱۲ بمب حاوی گاز اشک‌آور شلیک کنند. از این پهپادها به منظور حفاظت از جان نیروهای امنیتی در درگیری با معترضان استفاده می‌شود.

تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی پس از آن آغاز شد که جوانان فلسطینی از ابتدای ماه مبارک رمضان به علت اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی در ممانعت از ایجاد تجمع و برگزاری مراسم به مناسبت این ماه مبارک در قدس اشغالی و به ویژه اطراف مسجد الاقصی با نیروهای صهیونیست چند بار درگیر شدند تا اینکه پنج‌شنبه پیش درگیری‌های میان دو طرف به شدت تشدید یافت و هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در این درگیری‌ها، بیش از ۱۰۰ فلسطینی مجروح شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۲۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان