//
کدخبر: ۳۰۱۹۵۲ //

مسکو: در صورت عدم تغییر در رویکرد آمریکا، تلافی خواهیم کرد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه با تاکید بر اینکه مسکو از هر پیام مثبتی از سوی واشنگتن استقبال می‌کند، گفت: در صورت ادامه اقدامات خصمانه آمریکا، آنها را تلافی خواهیم کرد.

مسکو: در صورت عدم تغییر در رویکرد آمریکا، تلافی خواهیم کرد

 به نقل از تاس، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که این کشور هیچگاه از همکاری با شرکای آمریکایی خود سر باز نزده و به پیام‌های ارسالی مثبت آنها به شکلی سازنده پاسخ داده است.

به گزارش فرتاک نیوز،بر اساس این گزارش، «ماریا زاخارووا» گفت: ما روابط میان روسیه و آمریکا را همانطور که باید باشد، ارزیابی می‌کنیم. ما به دنبال ایجاد برابری، احترام متقابل و سود دوجانبه ناشی از همکاری در این روابط هستیم. از سوی دیگر، ما قدم‌هایی نیز در راستای اقدامات بروکسل تحت فشار آمریکا انجام می‌شوند، بر خواهیم داشت.

زاخارووا در ادامه سخنان خود افزود: ما هیچگاه از همکاری، حتی در سخت‌ترین شرایط زمانی دست برنداشته‌ایم و قطعاً به پیام‌های مثبت آنها به شکلی سازنده پاسخ خواهیم داد.

وی که این سخنان را در گفتگو با شبکه روسیه ۲۴ مطرح می‌کرد، تاکید کرد که رفتارهای غیر دوستانه زنجیره‌ای و متوقف نشدنی آمریکا علیه روسیه قابل تسامح نیست.

زاخارووا همچنین واشنگتن را به انجام اقدامات تلافی جویانه تهدید کرده و افزود: اگر پیام‌ها و اقداماتی که بنا بر منطق تخریب همکاری‌های دو جانبه اتخاذ می‌شوند ادامه یابند، ما نیز به آنها گوشزد می‌کنیم که اقداماتی مشابه انجام خواهیم داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۹۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان