//
کدخبر: ۳۰۰۵۹۸ //

ترامپ،نامزد احتمالی انتخابات ۲۰۲۴

براساس گزارش‌ها، دونالد ترامپ هفته آینده در "کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کار" در فلوریدا می‌گوید که "نامزد احتمالی ۲۰۲۴" جمهوریخواهان برای ریاست جمهوری آمریکا خواهد بود.

ترامپ،نامزد احتمالی انتخابات 2024

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا یکشنبه آتی در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کار درباره آینده حزبی که او در سال ۲۰۱۶ در رقابت‌های درون حزبی توانست نامزد آن شود و بعد راهیابی به کاخ سفید و چهار سال ریاست جمهوری جنجالی، صحبت کند.

پایگاه خبری آکسیوس روز دوشنبه به نقل از منابع ناشناس گزارش داد، او در نظر دارد تا رقیب جو بایدن یا یک دموکرات دیگر شود، در صورتی که بایدن ۷۸ ساله نخواهد برای رسیدن به دور دوم ریاست جمهوری اقدام کند.

به گزارش فرتاک نیوز،یک مشاور قدیمی گفت، سخنرانی ترامپ در این نشست جناح راستگرا "نمایش قدرت" با انتقال این پیام است که "شاید من دیگر توییتر یا دفتر کارم را نداشته باشم، اما من هنوز مسوول هستم."

یک منبع دیگر به نام جیسون میلر که از مشاوران نزدیک ترامپ است، گفت: ترامپ عملا حزب جمهوریخواه است. تنها شکاف میان خودی‌ها در واشنگتن دی.سی و جمهوریخواهان بنیادین در اطراف این کشور است. هنگامی که شما به رئیس جمهور ترامپ حمله می‌کنید، شما در حال حمله به ریشه‌های جمهوریخواهان هستید.

هزاران تن از زمان شورش شش ژانویه کنگره که ترامپ با هدف لغو شکست انتخاباتی خودش آن را تحریک کرد و در نهایت پنج کشته بر جای گذاشت، از این حزب خارج شده‌اند. ترامپ حساب توییتری خود را که جزو ابزارهای ارتباطی مورد علاقه‌اش در زمان حضور در کاخ سفید بود و دیگر رسانه‌های اجتماعی خود را بر سر دروغ‌ها و رفتارهای تحریک‌آمیزش در جریان حمله به کنگره از دست داد.

با این حال، نظرسنجی از جمهوریخواهانی که این حزب را ترک نکرده‌اند، نشان می‌دهد که این رئیس جمهوری سابق به وضوح از طیفی از نامزدهای بالقوه ۲۰۲۴ که چه حامی او هستند و چه حامی او نیستند، در یک رقابت مقدماتی خیالی، جلوتر است.

پایگاه خبری آکسیوس به نقل از منابع ناشناس همچنین گزارش داد، برخی از نامزدهای احتمالی انتخابات ۲۰۲۴ به دنبال گرفتن تاییدیه ترامپ بوده‌اند. همچنین به این نکته اشاره شد که این رئیس جمهوری سابق که تا روز انتخابات بعدی ۷۸ ساله می‌شود و اکنون که در کاخ سفید نیست با تهدیدهای حقوقی قابل توجهی روبروست، شاید برنامه دارد که خودش را همسو با آنها نشان دهد اما در نهایت نامزد نشود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۵۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان