//
کدخبر: ۲۹۴۷۲۳ //

حمله تروریستی به یک اتوبوس در سوریه

فرماندار استان حماء سوریه حمله تروریستهای مسلح به کاروانی متشکل از چندین دستگاه اتوبوس در این استان را تأیید کرد.

حمله تروریستی به یک اتوبوس در سوریه

«محمد طارق کریشاتی» فرماندار استان حماء در سوریه تأیید کرد که گروهی از تروریستها مسلح به تسلیحات کوچک به کاروانی متشکل از چندین دستگاه اتوبوس در این استان حمله کردند که در این حمله ۹ تن کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند.

تلویزیون دولتی سوریه به نقل از فرماندار استان حماء اعلام کرد که «دقیقا رأس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شامگاه یکشنبه کاروانی از کامیونهای حامل سوخت و سه دستگاه اتوبوس غیرنظامی هدف حمله [تروریستها] قرار گرفتند».

به گزارش فرتاک نیوز،روزنامه «الوطن» نیز در گزارشی دیگر به نقل از یک مقام آگاه نظامی اعلام کرد که در همان روز یکشنبه گروهی دیگر از تروریستها به یک دستگاه اتوبوس در بزرگراه الرقه- سلمیه واقع در استان حماء سوریه حمله کردند که در این حمله تروریستی دست کم شش نفر جان باختند.

این مقام نظامی همچنین اعلام کرد که ارتش سوریه در آن منطقه مستقر شده و در حال نبرد با تروریستها است و از این رو مسیر جاده را مسدود کرده است.

گفتنی است که پنج شنبه گذشته انفجار یک دستگاه اتوبوس در استان دیرالزور سوریه دست کم ۲۸ کشته و ۱۳ زخمی برجای گذاشت و یک روز پس از آن، درست در بامداد روز جمعه (۳۱ دسامبر / ۱۲ دی) گروهک تروریستی داعش مسئولیت این انفجار تروریستی را برعهده گرفتند و مدعی شدند که این حمله به کشته شدن ۴۰ نیروی نظامی سوریه و زخمی شدن ۶ تن دیگر انجامیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۷۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان