//
کدخبر: ۲۹۳۴۵۵ //

گلایه ترامپ از جمهوری خواهان

دونالد ترامپ و همسرش ملانیا در پیام سنتی به مناسبت کریسمس به "پاندمی وحشتناک" و پاسخ شجاعانه شهروندان اشاره کردند. ترامپ بعدا اما جمهوری‌خواهانی را که او را بعد از شکست انتخاباتی رها کردند، مورد سرزنش قرار داد.

گلایه ترامپ از جمهوری خواهان

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، رئیس جمهوری آمریکا در این پیام ویدیویی همچنین درباره توزیع موفقیت‌آمیز واکسن کووید-۱۹ صحبت کرد و در کنار همسرش از ماموران اجرای قانون و ارتش برای امن نگاه داشتن آمریکا تشکر و قدردانی به عمل آورد.

به گزارش فرتاک نیوز،اندکی پس از انتشار این ویدیو، دونالد ترامپ در توییتر درباره فقدان حمایت جمهوریخواهانی که اکنون او را رها کرده‌اند، صحبت کرد. او همچنین از خود توییتر بابت برچسب زدن روی توییت‌هایش و "سرکوب حقیقت" و "خفه کردن آزادی بیان" انتقاد کرد.

ترامپ نوشت: آیا کنگره می‌داند که کمونیسم این‌گونه آغاز شد؟

او همچنین مدعی شد: تقلب انتخاباتی یک تئوری توطئه نیست بلکه یک حقیقت است!!!

رئیس جمهوری آمریکا به طور ویژه از میچ مک‌کانل، رهبر اکثریت سنا بابت عدم حمایت جمهوری‌خواهان انتقاد کرد. او گفت: من حداقل ۸ سناتور جمهوری‌خواه از جمله میچ را از شکست در آخرین انتخابات متقلبانه (برای ریاست جمهوری) نجات دادم. آنها اکنون (تقریبا همگی) عقب نشسته‌اند و مرا نگاه می‌کنند که مقابل یک دشمن حقه‌باز و شرور، دموکرات‌های چپ رادیکال مبارزه می‌کنم. هرگز فراموش نخواهم کرد!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۴۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان