//
کدخبر: ۲۹۲۵۹۹ //

حمله سایبری به آمریکا احتمالاً از سوی چین بوده است!

رئیس جمهور کنونی آمریکا امروز و در واکنش به حمله سایبری اخیر به مراکز و نهادهای دولتی این کشور ادعا کرد: حمله سایبری به آمریکا احتمالاً از سوی چین بوده است!

حمله سایبری به آمریکا احتمالاً از سوی چین بوده است!

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا امروز شنبه و در واکنش به حمله سایبری اخیر به مراکز و نهادهای دولتی این کشور در پیامی توییتری اعلام کرد: رسانه‌های جعلی در حمله سایبری اخیر بزرگنمایی بسیاری داشتند. به من توضیحات کاملی داده شد و همه چیز تحت کنترل است.

به گزارش فرتاک نیوز،رئیس جمهور آمریکا در این باره نوشت: روسیه، روسیه، روسیه تنها چیزی است که رسانه‌های جریان اصلی درباره آن حرف می‌زنند؛ زیرا به دلایل اقتصادی از بحث درباره اینکه می‌تواند کار چین باشد، واهمه دارند (که امری محتمل است).

وی در پیام توییتری دیگری اضافه کرد: ممکن است آن‌ها ماشین‌های رأی‌گیری مُضحک ما را نشانه گرفته باشند. الان واضح است که من برنده انتخاباتم، این شرمساری بزرگتری برای آمریکا است.

6660

گفتنی است که خبرگزاری رویترز یکشنبه گذشته مدعی شد که یک گروه هکری پیچیده با پشتیبانی یک دولت خارجی نسبت به سرقت اطلاعات وزارت خزانه‌داری آمریکا و یک سازمان آمریکایی ناظر بر سیاست‌های اینترنتی و ارتباطاتی اقدام کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۵۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان