//
کدخبر: ۲۹۱۵۱۶ //

اغلب آمریکایی‌ها معتقدند کشورشان در دوره ترامپ پسرفت کرده است

بر اساس نتایج یک نظرسنجی، بیش از نصف آمریکایی‌ها معتقدند کشورشان در چهار سال گذشته پسرفت داشته و عملکرد رئیس جمهور را غیر قابل قبول توصیف کرده‌اند.

اغلب آمریکایی‌ها معتقدند کشورشان در دوره ترامپ پسرفت کرده است

نتایج یک نظرسنجی در آمریکا نشان داد که تنها حدود یک سوم از مردم آمریکا معتقدند کشورشان ظرف چهار سال گذشته پیشرفت را تجربه کرده است.

به گزارش فرتاک نیوز، بر اساس نظرسنجی جدید شبکه «فاکس نیوز» که روز جمعه منتشر شد، ۵۵ درصد از مردم آمریکا معتقدند کشورشان در دوره ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» با پسرفت مواجه شده است.

از سوی دیگر نتایج این نظرسنجی نشان داد تنها ۳۲ درصد از آمریکایی‌ها عملکرد ترامپ را عامل پیشرفت کشورشان می‌دانند و به عقیده ۱۱ درصد دیگر نیز اوضاع آمریکا تغییر چندانی نکرده است.

طبق نتایج این نظرسنجی، تنها ۱۱ درصد از آمریکایی‌ها وضعیت اقتصادی این کشور را «عالی» می‌دانند و ۳۴ درصد آن را «ضعیف» دانستند.

همچنین ۴۷ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی عملکرد کلی ترامپ را قابل قبول دانسته و ۵۲ درصد آن را غیر قابل قبول توصیف کردند.

از سوی دیگر، در پاسخ به این سوال که تاریخ چگونه ترامپ را قضاوت خواهد کرد، ۴۲ درصد از شرکت‌کنندگان او را یکی از بدترین روسای جمهور تاریخ آمریکا توصیف کرده، ۲۲ درصد او را به عنوان یکی از بزرگترین روسای جمهور دانسته و ۲۶ درصد نیز او را فردی متوسط توصیف کردند.

این نظرسنجی از میان ۱۰۰۷ شهروند آمریکایی بین روزهای ۶ تا ۹ دسامبر انجام شده و درصد خطای آن برابر ۳ درصد بود.

چندی پیش نیز در این نظرسنجی که توسط مرکز هیل/هریس‌ایکس انجام شده، ۶۲ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که آمریکا در مسیر غلطی قرار دارد.

ترامپ در طول چهار سال ریاست جمهوری، آمریکا را از بسیاری از توافقات بین‌المللی خارج کرده و این کشور را در عرصه بین‌المللی منزوی کرد. از سوی دیگر عملکرد ضعیف دولت ترامپ در قبال مهار ویروس کرونا و دیدگاه‌های نژادپرستانه او از دلایل عمده دیدگاه منفی شهروندان آمریکایی نسبت به او هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۵۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان