//
کدخبر: ۲۹۱۲۳۹ //

کرونا در آمریکا؛ بیش از۳هزار جان باخته در یک روز

رسانه های آمریکایی گزارش دادند بحران شیوع بیماری کووید-۱۹ در آمریکا که نتیجه مستقیم سو مدیریت دونالد ترامپ رئیس جمهوری کنونی آمریکا است، به یک رکورد بی سابقه رسید و فقط در یک روز بیش از سه هزار آمریکایی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

کرونا در آمریکا؛ بیش از۳هزار جان باخته در یک روز

تارنمای خبری هیل و شبکه تلویزیونی سی ان ان با  پرداختن به این خبر گزارش دادند: این آمار تنها مربوط به روز چهارشنبه (روز گذشته) است.

 

به گزارش فرتاک نیوز، تارنمای خبری هیل دراین باره گزارش داد: آمریکا به یک روکورد بی سابقه در باره شیوع ویروس کرونا دست یافت و در روز چهارشنبه سه هزار و ۴۵ نفر براثر ابتلا به این بیماری جان باختند، این آمار رکورد قبلی مرگ و میر در آمریکا ناشی از کووید-۱۹ که به هفتم ماه مه گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹)بازمی‌گشت را پشت سرگذاشت. هفتم ماه مه گذشته دوهزار و ۷۶۹ آمریکایی براثر بیماری کووید-۱۹ جان باختند.

 

سی ان ان نیز  گزارش: فقط ۱۹ آذرماه بیش از ۱۰۶هزار نفربه علت ابتلا به  این ویروس در بیمارستان های آمریکا بستری هستند که این خود یک رکورد است، همچنین تنها در یک روز ۲۰۶هزار و ۱۹۱ نفر  در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند و این آمار همچنان رو به فزونی است.

هم اکنون آمریکا با داشتن بیش از ۱۵ میلیون و ۸۰۰هزار مبتلا به ویروس کرونا که از این تعداد بالغ بر ۲۹۶هزار نفر جان باخته اند، کانون این بیماری در جهان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان