//
کدخبر: ۲۸۹۶۰۹ //

ترامپ دست بردار نیست!

سه قاضی دادگاه پنسیلوانیا گفته‌اند وکلای ترامپ هیچ شاهد و ادله‌ای برای اثبات تقلب در این ایالت ارائه نکرده‌اند. ترامپ می گوید، تیمش به دنبال تجدیدنظر در تصمیم اخیر دادگاه مربوط به پرونده تقلب انتخاباتی در پنسیلوانیاست.

ترامپ دست بردار نیست!

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دادگاه تجدیدنظر دایره سوم آمریکا درخواست حقوقی مطرح شده از سوی تیم دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را درباره اتهامات مطرح شده مبنی بر تقلب انتخاباتی در جریان انتخابات سوم نوامبر ریاست جمهوری در پنسیلوانیا رد کرد.

قاضی این دادگاه گفت، ادعای کارزار ترامپ هیچ سند و مدرک قانونی ندارد و مستحق رد تایید آرای پنسیلوانیا نیست.

به گزارش فرتاک نیوز،ترامپ بر این باور است که یک میلیون و ۱۲۶ هزار و ۹۴۰ رای جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا که در پنسیلوانیا تایید شده، فاقد اعتبار است.

وی همچنین پیشتر گفته بود، تیمش شواهدی دال بر تقلب انتخاباتی دارد اما به یک قاضی نیاز دارد تا به طور کامل و بدون جانبداری سیاسی به حرف‌هایش گوش دهد.

"جنا الیس"، مشاور ارشد حقوقی ترامپ نیز گفته، تیم رئیس جمهوری پرونده تقلب انتخاباتی پنسیلوانیا را به دیوان عالی ارجاع می‌دهد.

مقام‌های پنسیلوانیا نتایج انتخابات را در روزهای گذشته تایید کرده و جو بایدن را با بیش از ۸۰ هزار رای در این ایالت برنده اعلام کردند. مقام‌های انتخاباتی در چند ایالت دیگر نیز پیروزی وی را تایید کرده‌اند.

ترامپ از پذیرش شکست در مقابل بایدن دموکرات سر باز می‌زند و گفته که به نبرد حقوقی خود علیه این پیروزی ادامه می‌دهد. اما اگر کالج الکترال بایدن را در ۱۴ دسامبر پیروز اعلام کند، ترامپ گفته که به صورت حتم کاخ سفید را ترک می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۶۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان