//
کدخبر: ۲۸۷۵۷۴ //

وکیل ترامپ: شواهدی داریم که تا سه درصد ترامپ را از بایدن پیش می‌اندازد

رئیس تیم حقوقی رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای مدعی شد که شواهدی در دست دارد که ترامپ را تا 3 درصد از بایدن در ایالت‌های مورد مناقشه پیش خواهد انداخت.

وکیل ترامپ: شواهدی داریم که تا سه درصد ترامپ را از بایدن پیش می‌اندازد

«رودی جولیانی» وکیل ترامپ و رئیس تیم حقوقی وی برای پیگیری ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت خشم «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با افزایش شواهد تقلب در انتخابات افزایش یافته و وی از دادخواست‌های قضایی خود عقب نشینی نکرده است.

به گزارش فرتاک نیوز، وی که با شبکه خبری «فاکس‌نیوز» مصاحبه می‌کرد، افزود: «شرکت دیمنیون (شرکت دریافت آرای پستی) با ونزوئلا و چین ارتباطاتی دارد».

جولیانی گفت: «تا کنون وجود بیش از شش هزار رأی غیرقانونی در ایالت پنسیلوانیا برای تغییر نتیجه کافی است.»

رئیس تیم حقوقی ترامپ اضافه کرد: «اگر به من بگویید تقلبی در فیلادلفیا روی نداده به شما خواهم گفت که شما در مریخ زندگی می‌کنید».

وی ادعا کرد: «به اندازه کافی دلیل برای تغییر نتایج انتخابات در اکثر ایالت‌های مورد مناقشه وجود دارد».

جولیانی گفت: «شواهدی در دست داریم که ترامپ را در ایالت‌های مورد مناقشه دو تا سه درصد از بایدن پیش خواهد انداخت.»

تا کنون تلاش کارزار ترامپ برای اثبات تقلب در دادگاه‌های آمریکا راه به جایی نبرده است. دادگاهی در شهر «فیلادلفیا» ایالت «پنسیلوانیا» روز جمعه پنج شکایت حقوقی ستاد انتخاباتی ترامپ و جمهوری‌خواهان را که در آن مدعی بی‌نظمی و تخلف در آرای صندوق‌های پستی انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شده بودند، رد کرد.

حتی در ایالت جورجیا نیز که آرای انتخابات در حال بازشماری است، گلایه‌های ترامپ همچنان پابرجا است و به عقیده او «بازشماری دستی آراء در جورجیا، اتلاف وقت است. آنها امضاها را تطابق نمی‌دهند. بازشماری را تا زمانی که تطابق دهند، متوقف کنید. اجازه ندهید دموکرات‌های افراطی چپ‌گرا، انتخابات را سرقت کنند».

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۵۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان