//
کدخبر: ۲۸۶۵۰۸ //

ترامپ:۷۱ میلیون رای قانونی به دست آوردم/من این انتخابات را بردم!

رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا که در انتخابات مقابل رقیب دموکراتش به زانو درآمد، در پیامی گفت که ۷۱ میلیون رای قانونی به دست آورده است که "بیشترین مقدار برای یک رئیس‌جمهوری در حال کار است."

ترامپ:۷۱ میلیون رای قانونی به دست آوردم/من این انتخابات را بردم!

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا در پیامی توییتری بعد از آنکه ادعا کرد "با اختلاف زیاد" پیروز انتخابات سوم نوامبر شده است، نوشت: به ناظران اجازه ندادند در اتاق‌های شمارش حاضر شوند.

او ادامه داد: من این انتخابات را بردم. من ۷۱ میلیون رای قانونی به دست آوردم. اتفاق‌های بدی رخ داد که اجازه ندادند ناظران ما تماشا کنند. چنین اتفاقی هرگز قبلا رخ نداده بود. میلیون‌ها برگه رای پستی برای مردمی ارسال شده بود که هرگز چنین چیزی نخواسته بودند!

به گزارش فرتاک نیوز،ترامپ تاکید کرد: من ۷۱ میلیون رای قانونی به دست آوردم که بیشتری مقدار برای یک رئیس‌جمهوری در حال کار است.

انتخابات سوم نوامبر که شمارش آرای آن هنوز تکمیل نشده است، نشان می‌دهد که جو بایدن به ۲۷۰ رای الکترال لازم برای رسیدن به ریاست جمهوری دست یافته است. ترامپ هم به رئیس‌جمهوری تک‌دوره آمریکا تبدیل شد.

شبکه اجتماعی توییتر روی این توییت‌های ترامپ برچسب زده و تاکید کرد که "این ادعا درباره تقلب در انتخابات به چالش کشیده شده است." براساس سیاست توییتر در مورد شخصیت‌های مردمی، دونالد ترامپ در صورت ادامه نقض قوانین این سیستم رسانه اجتماعی، احتمالا پس از ترک کاخ سفید از توییتر حذف می‌شود.

تیم انتخاباتی ترامپ تاکید دارد که از روز دوشنبه شکایت‌ها را دنبال می‌کند. شبکه خبری فاکس نیوز هم به نقل از منابع گزارش داد، ترامپ در صورتی حاضر به پذیرش پیروزی رقیب دموکراتش است که تمام چالش‌های حقوقی تیم او به جایی نرسند. به گفته این منابع، ترامپ در صورتی که در مسیر حقوقی شکست خورده و راهی برای روی کار آمدن دوباره نیابد، "با روی خوش تصدیق" خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۵۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان