//
کدخبر: ۲۸۵۱۸۵ //

انتقاد شدید رهبر انصارالله یمن از فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیستی

رهبر انصارالله یمن به شدت از رئیس‌جمهور فرانسه و مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

 انتقاد شدید رهبر انصارالله یمن از فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیستی

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن گفت: طاغوت عصر یعنی آمریکا و اسرائیل و کسانی که از آن‌ها حمایت می‌کنند ادامه انحراف از راه راست و تحریف ارزش‌ها و تعالیم الهی هستند. آن‌ها طاغوت مستکبر هستند که برای به بردگی گرفتن مردم و سلطه بر آن‌ها تلاش می‌کنند. این همان انحراف و تحریفی است که کسانی از بنی اسرائیل که از  دین موسی (ع) منحرف شدند آن را عمیق کردند.

به گزارش فرتاک نیوز؛وی گفت: امروز این‌ها تحت پرچم آمریکا هستند و برای ایجاد فساد در زمین تلاش می‌کنند. امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه نیز تنها عروسک دست صهیونیست‌های یهودی است که او را وادار می‌کنند، علنا به حضرت محمد(ص) و اسلام توهین کند. غربی که توهین به خدا و پیامبرانش را مباح می‌داند و کشف حقایق یهودی‌ها و رسوایی توطئه‌هایشان را منع می‌کند شاهد واضحی بر سیطره لابی صهیونیستی بر نظام‌های غربی و رسانه‌هایشان و تأثیر آن بر افکار عمومی در این جوامع است.

الحوثی تأکید کرد: اعلام عادی‌سازی از سوی برخی کشورهای عربی خیانت و شراکت واضح با دشمنان در هدف قرار دادن امت اسلام در تمام زمینه‌هاست. ما بر پایداری بر موضع خود در حمایت از مردم فلسطین در مسئله عادلانه‌شان و حق آزادی و استقلال و آزادی تمام فلسطین و راندن دشمن اسرائیلی که تهدیدی برای امت اسلام و ثبات جهانی است، تأکید می‌کنیم.

الحوثی بر مقاومت در برابر طغیانگری آمریکا و اسرائیل و سیاست‌های استعمارگرانه و خصمانه علیه امت و مخالفت با تمام تلاش‌ها برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان و مبارزه با نژادپرستی و طایفه‌گرایی و هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۱۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان