//
کدخبر: ۲۸۲۳۴۵ //

بشار اسد توافق کردها و آمریکا درباره استخراج نفت در سوریه را سرقت توصیف کرد

رئیس جمهوری سوریه معتقد است: همکاری میان مسکو، آنکارا و واشنگتن در خصوص ادلب کارآمدی ندارد.

بشار اسد توافق کردها و آمریکا درباره استخراج نفت در سوریه را سرقت توصیف کرد

 به نقل از نووستی، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه همکاری روسیه، ترکیه و آمریکا در ادلب را غیرمؤثر و ناکارآمد توصیف و اعلام کرد اگر برعکس آن باشد نیازی به جنگ و درگیری در تعدادی از مناطق شمال سوریه نیست.

به گزارش فرتاک نیوز؛ از سوی دیگر، بشار اسد توافق نفتی بین کردها و آمریکا در خصوص تولید نفت در میادین نفت خام در شمال سوریه را «سرقت» توصیف کرد.

رئیس جمهوری سوریه خاطرنشان کرد، این سرقت ممکن است از طریق آزادسازی اراضی سوریه و توسعه کنترل دولت این کشور بر تمامی بخش‌های آن متوقف شود.

وی در ادامه افزود، امکان ندارد سارقان را از سرقت متوقف کرد مگر اینکه در زندان قرار گیرند یا به طریقی محدود شوند. با جدا کردن آنها از منطقه‌ای که می‌توانند در آن سرقت کنند، می‌توان اقدامات آنها را محدود کرد. همان کار را باید با این سارقان نیز انجام داد؛ باید آنها از این منطقه طرد شوند و این مسأله تنها راه است و دولت سوریه باید بر تمامی نقاط سوریه کنترل داشته باشد سپس وضعیت به حالت عادی خود باز خواهد گشت.

بشار اسد تاکید کرد، غرب معتقد است که صعود روسیه و چین تهدیدی برای موجودیت آن است در نتیجه حالتی از آشوب را در تمامی نقاط جهان ایجاد می‌کند.

وی عنوان داشت، کشورهای غربی بدون توجه به درگیری واقعی یا مصنوعی در کشورها، به مداخله خود در امور کشورهای دیگر در هر مکانی در جهان ادامه می‌دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۳۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان