//
کدخبر: ۲۸۲۱۰۰ //

کاخ سفید از پاسخ دادن درباره وضعیت و زمان ابتلای ترامپ به کرونا طفره می رود!

برخی رسانه‌ها معتقدند که کاخ سفید درباره بیماری کرونای ترامپ به شدت پنهان کاری کرده است.

کاخ سفید از پاسخ دادن درباره وضعیت و زمان ابتلای ترامپ به کرونا طفره می رود!

با وجود آن که منابع رسمی در کاخ سفید امروز از ترخیص ترامپ از بیمارستان خبر دادند و خود ترامپ نیز با حضور در مقابل دوربین خود را سرزنده و بهبود یافته از کرونا نشان داد، اما همچنان رسانه ها با دیده تردید به بهبودی ترامپ از کرونا نگاه می کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،در این ارتباط، پایگاه آمریکایی «سالون» در گزارشی با ابراز تردید نسبت به اعلام بهبودی ترامپ از کرونا گفته است: در شرایطی که کاخ سفید از پاسخ دادن درباره وضعیت و زمان ابتلای ترامپ به کرونا طفره می رود، لازم  است تا این موضوع با دقت بیشتری دنبال شود و کاخ سفید به این سوال پاسخ روشنی دهد که آخرین بار در چه زمانی تست کرونای ترامپ منفی شده بود؟

این گزارش همچنین از تیم پزشکی ترامپ به شدت انتقاد می کند و می گوید که اعضای تیم پزشکی رئیس جمهور آمریکا نیز پاسخ مشخص و روشنی درباره چگونگی ابتلای رئیس جمهور این کشور به کرونا نداده اند و همین موضوع به پیچیدگی بیشتر اوضاع منجر شده است.

نویسنده این گزارش معتقد است که به احتمال بسیاری کاخ سفید درباره زمان ابتلای ترامپ به کرونا دروغ گفته و این موضوع در مناظره شب انتخاباتی ترامپ نیز دیده می شود که او به شدت عرق کرده بود و لذا ممکن است روزها قبل از اعلام رسمی ابتلای ترامپ به کرونا، او به این ویروس مبتلا شده باشد که در این صورت کاخ سفید می بایست پاسخگو باشد.

در ادامه این گزارش گفته شده است با توجه به برخی اقدامات ترامپ پیش از اعلام نتیجه رسمی ابتلای او به کرونا، کاخ سفید علاقه نداشت که جزئیات بیشتری درباره بیماری ترامپ ارائه دهد، چون زیر سوال می رفت!

براساس نتیجه گیری این گزارش، یا سسیستم تشخیص کرونا در کاخ سفید ناقص و ناکارآمد است و یا این که به اندازه کافی آزمایش کرونای ترامپ در فواصل معین انجام نشده بود و به همین دلیل بیماری او شاید چند روز پس از ابتلای اولیه اش  تشخیص داده شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۱۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان