//
کدخبر: ۲۸۰۲۷۰ //

ظریف وارد مسکو شد

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در سی و یکمین سفر خود به روسیه به عنوان رئیس دستگاه دیپلماسی و در چهارمین سفر در شش ماه اخیر وارد مسکو شد.

ظریف وارد مسکو شد

 وزیر امور خارجه ایران، با سرگئی لاوروف همتای روس خود پنج سال بعد از انعقاد توافق هسته ای حول برجام، تحولات منطقه ای و دوجانبه مذاکره خواهد کرد.

به گفته کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه، همزمان با شکست رژیم آمریکا در زورگویی خود برای بازگرداندن تحریم های سازمان ملل و همچنین برگزاری مانور مشترک نظامی «قفقاز ۲۰۲۰ »  با حضور ایران و روسیه در منطقه خزر و دریای سیاه، ظریف راهی مسکو شده است.

وی افزود: ظریف با لاوروف همتای روس خود پنج سال بعد از انعقاد توافق هسته ای حول برجام،  تحولات منطقه ای و دوجانبه مذاکره خواهد کرد.  

به گزارش فرتاک نیوز؛ جلالی گفت: روسیه به عنوان حامی برجام اخیرا با قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی مخالفت کرده است ؛ ایران و روسیه علیه تحریم های ضد بشری و یک جانبه آمریکا همبستگی کامل دارند. 

به گفته جلالی، در پرتو اراده رهبران و مقامات عالی دو کشور، مناسبات دو جانبه در راستای تامین منافع مشترک و کمک به تامین امنیت منطقه ای و بین المللی از روندی رو به رشد برخوردار است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۲۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان