//
کدخبر: ۲۷۹۳۲۸ //

طرح فرانسه در مسیر شکست حرکت می‌کند

تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد که طرح فرانسه در ارتباط با لبنان در مسیر شکست حرکت می‌کند، زیرا ماهیت موازنه طایف‌ ای در این کشور را مدنظر قرار نداده است.

طرح فرانسه در مسیر شکست حرکت می‌کند

به نقل از سایت العهد، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه خود آورده است: روند امور در جهان عرب به سمت رویارویی سرنوشت ساز بین دو گزینه حرکت می کند. نخست گزینه امت اسلامی است که رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسد و در تلاش برای آزادسازی فلسطین است و گزینه دوم نیز گزینه اعرابی است که در راستای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گام برمی دارند و سر سپرده اراده و خواست آمریکا هستند و به دنبال از بین بردن مسئله فلسطین می باشند، زیرا سرنوشت تاج و تخت آنها به بقای این رژیم گره خورده است که با نابودی آن، این تاج و تخت ها هم نابود خواهد شد.

به نقل از فرتاک نیوز،این بیانیه با اشاره به تقویت و گسترش مقاومت و حمله موشکی شب گذشته مبارزان فلسطینی به اراضی اشغالی تاکید کرد: مقاومت تنها با نابودی و زوال رژیم دشمن پایان خواهد گرفت.

این تجمع از مصطفی ادیب نخست وزیر مامور تشکیل دولت لبنان خواست تا به سحنان تحریک آمیز برخی که از تشکیل یک دولت قوی و توانمند برای بازگرداندن پول های سرقت شده از خزانه کشور زیان می بینند، گوش ندهد؛ به ویژه که اگر نگوییم همه آنها دستکم یکی از آنها دست هایش آلوده به چپاول و سرقت است و همچنان سرنوشت 11 میلیارد دلار تباه شده نزد آنها مشخص نیست.

این بیانیه سرنوشت توافقنامه ننگین و خفت بار سازش بین حاکمان بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی را شکست دانست و تاکید کرد که اولین دلایل این شکست نیز تاکید گسترده ملت دلاور بحرین بر این نکته بود که حکام بحرین نماینده آنها نیستند.

این بیانیه با درود و تهنیت به علمای بحرین و در صدر آنها آیت الله شیخ عیسی قاسم و آیت الله سید عبدالله الغریفی به خاطر مواضع آنها و تشکل علمای مجاهد بحرینی در محکوم کردن این توافقنامه سازش، خواستار مقابله با آن شد.

تجمع علمای مسلمان لبنان با تبریک و تهنیت به ملت سربلند فلسطین به خاطر اقدامات آنها برای مقابله با این توافقنامه خیانتکارانه حکام بحرینی و اماراتی تاکید کرد که مقاومت فلسطین باید مقاومت مسلحانه خود را ادامه داده و افزایش دهد.

این تجمع خواهان گسترده ترین مشارکت در روز خشم در جمعه آینده با حضور ملت فلسطین در میادین شد و این خیانت حکام امارات و بحرین را محکوم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۳۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان