//
کدخبر: ۲۷۸۴۸۰ //

بیانیه حزب الله در واکنش به تحریم‌های آمریکا علیه دو وزیر سابق لبنان

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در واکنش به تصمیم آمریکا مبنی بر تحریم‌ دو وزیر سابق اظهار کرد: این تصمیم ظالمانه نشان افتخاری برای دو دوست عزیز و هر کسی است که دولت آمریکا متهم می‌کند مبنی بر این‌که آن یا عضو مقاومت یا حامی مقاومت است.

بیانیه حزب الله در واکنش به تحریم‌های آمریکا علیه دو وزیر سابق لبنان

به نقل از سایت النشره، حزب‌الله لبنان تاکید کرد: دولت آمریکا همان قدرت تروریستی است که خرابی و ویرانی را در سراسر جهان اشاعه می‌دهد و بزرگترین حامی تروریسم صهیونیستی و تکفیری در منطقه ماست و اساسا حق ندارد افراد شریف و اعضای مقاومت را در لیست تروریسم قرار دهد و هر اقدامی از سوی این دولت محکوم و مردود است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ در بیانیه این حزب‌ آمده است: سیاست تحریم‌های آمریکا هرگز قادر نخواهند بود در لبنان به اهداف خود برسند و لبنانی‌ها را به سر فرود آوردن وادار و مجبور کنند از حقوق حاکمیتی ملی خود چشم پوشی کنند بلکه این امر به تصمیم آزادی‌، عزت ملی و حاکمیت کامل‌شان می‌افزاید. موضع هیئت رئیسه جنبش امل و جریان المرده دال بر این حقیقت هستند.

حزب‌الله افزود: در همبستگی با برادران عزیز علی حسن خلیل و یوسف فنیانوس و همراهی با آنها موضع ثابت، قاطع و فداکارانه آن دو در دفاع از لبنان، عزت و آزادی کشور را ارج می‌نهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۴۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان