//
کدخبر: ۲۷۸۱۵۴ //
در برنامه «طنین» شبکه سحر بررسی می شود؛

جلسات رهبران اقلیم کردستان عراق در بغداد و آنکارا

محورهای مذاکرات نیچروان بارزانی با امانوئل مکرون در پی دیدار هفته گذشته در بغداد در برنامه امشب «طنین» از کانال کردی شبکه سحر ارزیابی می شود.

جلسات رهبران اقلیم کردستان عراق در بغداد و آنکارا

اهداف دیدار چهارشنبه گذشته نیچروان بارزانی؛ رئیس اقلیم کردستان عراق به همراه معاونینش با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در بغداد و مهم ترین محورهای مذاکرات آنان در این برنامه از «طنین» با حضور کارشناسان سیاسی از اربیل عراق واکاوی خواهد شد.

به گزارش فرتاک نیوز، همچنین کارشناسان برنامه دیدارهای دیگر بارزانی که اخیراً صورت گرفته است از جمله دیدار با مقامات بلند پایه عراق و دیدار با مولود چاووش اوغلو و رجب طیب اردوغان را ارزیابی و نتایج آن را بررسی خواهند کرد.

دلایل عدم طرح موضوع تجاوز و اشغال نظامی خاک اقلیم کردستان توسط ارتش ترکیه و نیز حضور هیئت همراه از حزب اتحادیه میهنی و تغییر در سفر به بغداد علی رغم حضور پارتی ها و حزبی ها در هیات همراه ریاست اقلیم در سفر به آنکارا از جمله ابهاماتی است که کارشناسان به آن پاسخ خواهند داد.

«طنین» به تهیه کنندگی جواد رشیدی و دستیاری تهیه علی اکبر اسماعیل زاده و اجرای عبدالله عابدی، امشب 17شهریور ساعت 21:30 به مدت 45 دقیقه به طور زنده از کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان