//
کدخبر: ۲۷۸۱۵۰ //

بررسی ناپدید شدن کودکان یهودی مهاجر در اسرائیل از آنتن هیسپان تی وی

برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Dentro de Israel ) به نقد و بررسی درخصوص موضوع ناپدید شدن کودکان یهودیان مهاجر در اسرائیل اختصاص دارد.

بررسی ناپدید شدن کودکان یهودی مهاجر در اسرائیل از آنتن هیسپان تی وی

«داخل اسرائیل» که به نشانه های فروپاشی اسرائیل از درون می پردازد، در این قسمت با نگاهی به آمارهای مربوط به ناپدید شدن کودکان یهودیان مهاجر در رژیم صهیونیستی طی ده های اخیر به واکاوی پشت پرده ناپدید شدن این ماجرا می پردازد.

به گزارش فرتاک نیوز، این برنامه با اشاره به اینکه اغلب این کودکان از مهاجران یمنی و دیگر کشورهای آسیای غربی هستند، فروخته شدن این کودکان به خانواده های یهودیان اروپایی را مورد بحث و گفت و گو قرار داده و تلاش های صورت گرفته برای مشخص کردن دلایل ناپدید شدن این کودکان را بررسی خواهد کرد.

در این برنامه همچنین ضمن مروری بر روش های مختلف ربوده شدن کودکان یهودی از جمله ربودن کودکان بیمار در بیمارستان ها و اعلام مرگ دروغین آنها، عدم مشخص شدن واقعیت در کمیسیون های تحقیق درخصوص کودکان ربوده شده، شکل گیری جنبشی علیه این موضوع در پی افزایش ناپدیدشدن کودکان یهودیان مهاجر و سیاست های تبعیض آمیز رژیم صهیونیستی علیه این یهودیان مورد نقد و تبادل نظر قرار می گیرد.

«داخل اسرائیل» به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری و محصول پرس تی وی، با زبانگردانی اسپانیایی، سه شنبه ساعت 5:30بامداد به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه همان روز ساعات 10:30و14و19:30 و روز چهارشنبه ساعات 3:30و 17:30 بازپخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۱۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان