//
کدخبر: ۲۷۷۰۷۰ //

ترامپ دختر خود را شایسته ریاست جمهوری آمریکا به عنوان نخستین زن آمریکایی دانست

رسانه های آمریکایی گزارش می دهند که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا شب گذشته (جمعه) در جمع هوادارانش با تاختن بر اردوگاه دموکرات ها ، «کاملا هریس» (Kamala Harris) سناتور سیاهپوست ایالت کالیفرنیا و معاون جو بایدن در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را مورد نکوهش قرار داد و دختر خود «ایوانکا» را شایسته و لایق سمت ریاست جمهوری آمریکا به عنوان نخستین زن آمریکایی دانست.

ترامپ دختر خود را شایسته ریاست جمهوری آمریکا به عنوان نخستین زن آمریکایی دانست

تارنمای خبری «هیل» (TheHill)  و شبکه خبری سی ان ان با انتشار این خبر گزارش دادند که ترامپ البته از دیدن نخستین زن آمریکایی به عنوان رئیس جمهوری آمریکا حمایت می کند.

هیل در خبر خود نوشت: ترامپ شب گذشته در میان هواداران خود گفت که وی از نخستین زن به عنوان رئیس جمهوری آمریکا حمایت می کند اما بلادرنگ منظور خود را روشن ساخت.

شبکه خبری سی ان ان نیز دراین باره نوشت: ترامپ درجمع هواداران خود در «لندندری» (Londonderry) ایالت نیوهمپشایر گفت که کاملا هریس به اندازه کافی لایق نامزدی  پست معاونت ریاست جمهوری آمریکا نیست، اما وی به ایوانکا ترامپ، دختر و مشاور خود در کاخ سفید،  اشاره کرد که بهتر بود وی نامزد چنین پستی می شد.

بنابراین گزارش،  ترامپ در جمع هوادارن خود گفت: می دانید، من هم میخواهم که نخستین زن رئیس جمهوری در آمریکا را ببینم، اما نمی خواهم فردی که لایق نیست را ببینم، همگان می گویند «ما ایوانکا» را می خواهیم.

این گزارش می افزاید: ترامپ در جریان این همایش عملکرد ضعیف هریس در جریان کارزار مقدماتی حزب دموکرات در نیوهمپشایر را مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ رئیس جمهوری آمریکا در ادامه و  با تمسخر هریس افزود: و این فرد (کاملا هریس) قرار است که احتمالا رئیس جمهور شما شود، اینطور فکر نمی کنم، من نیز می خواهم نخستین زن به عنوان رئیس جمهور آمریکا را ببینم، اما نه زنی که اینگونه عمل می کند به این جایگاه برسد،  چراکه وی لایق نیست.

کاملا هریس نخستین زن سیاهپوستی که در جریان همایش اصلی حزب دموکرات معاونت جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را پذیرفت وی از سال ۲۰۱۷ میلادی سناتور ایالت کالیفرنیا بوده و تا پیش از آن نیز به عنوان دادستان کل این ایالت در حوزه سانفرانسیسکو مشغول به کار بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۰۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان