//
کدخبر: ۲۷۵۶۹۳ //

درخواست یک مقام آمریکایی از رأی‌دهندگان آمریکایی برای عدم رأی به ترامپ

یک مقام دولتی آمریکا با انتشار کتابی ضمن درخواست از رأی‌دهندگان آمریکایی برای عدم رأی به ترامپ، پیروزی وی را به منزله تباه شدن ملت آمریکا دانسته است.

درخواست یک مقام آمریکایی از رأی‌دهندگان آمریکایی برای عدم رأی به ترامپ

وبگاه پالیتیکو روز گذشته گزارش داد یکی از مقامات دولت ترامپ که یک سرمقاله‌ جنجالی در مورد تحمل شغل خود در کاخ سفید برای نیویورک تایمز نوشته، از رأی‌دهندگان آمریکایی خواسته به ترامپ رأی‌ ندهد تا او تنها یک دوره رئیس‌جمهور آمریکا باشد. 

به گزارش فرتاک نیوز؛ به نوشته وبگاه «هیل»، نویسنده این سرمقاله که نامی از وی برده نشده این درخواست را در نسخه جدید کتاب خود به نام «یک هشدار» مطرح کرده است.

وی در مقدمه این سرمقاله با معرفی نسخه جدید این کتاب به خوانندگان گفته که انتخاب مجدد ترامپ به معنای تباه کردن ملت خواهد بود و به عصبانیت و خشونت مردم منجر می‌شود، با توجه به اینکه آمریکا در عرصه جهانی که زمانی بر آن حکمرانی می‌کرد، به حاشیه کشیده شده و به نهاد‌های دموکراتیک این کشور نیز آسیب رسیده است.  

وی در نسخه جدید کتاب خود نوشته: «شخصیت [نامزد] باید رأی ما را تعیین کند، زیرا این امر، تعیین کننده مسیر کشور ماست. در این انتخابات هیچ معیار بالاتر از این برای رأی دهندگان وجود نخواهد داشت، نه احساسات و شرایط، نه شخصیت یا ایدئولوژی سیاسی، نه تبادل نظر و یا اقتصاد.»

این مقام آمریکایی همچنین از سایر مقامات دولت این کشور خواسته همزمان که انتخابات نزدیک‌تر می‌شود از جایگاه‌های خود برای ارائه صحبت استفاده کنند.

تیم انتخاباتی ترامپ با اقدام این مقام آمریکایی مخالفت کرده و به پالیتیکو گفته این فرد یکی از کارکنان دولت ترامپ است که تلاش دارد کتاب‌های خود را به دیگران کارکنان دولت بفروشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۶۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان