//
کدخبر: ۲۷۵۲۰۲ //

برخورد ترکش به صورت دختربچه فلسطینی در حمله هوایی صهیونیست‌ها

منابع خبری گزارش دادند که در پی حمله هوایی نیروهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه، به صورت یک دختربچه 3 ساله ترکش اصابت کرده و همچنین یک زن باردار مجروح شده است.

برخورد ترکش به صورت دختربچه فلسطینی در حمله هوایی صهیونیست‌ها

منابع خبری،‌ امروز (شنبه)، از زخمی شدن دو شهروند فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری خبرگزاری «آناتولی»، در حمله هوایی بامداد امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ترکش‌های راکت شلیک شده از جنگنده‌ها به صورت «رفیف حسین» دختربچه سه ساله فلسطینی برخورد کرده است.

«احمد حسین» پدر رفیف حسین در گفت‌و‌گو با آناتولی در این خصوص گفت که حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه باعث وحشت اهالی منطقه شده است.

او در ادامه گفت که در پی این حمله، زمین‌های کشاورزی مردم و خانه‌هایشان خسارت دیده است و با توجه به اینکه او بیکار است، جبران خسارت‌های وارد شده به منزلش برایش بسیار دشوار است.

پایگاه خبری شبکه «الجزیره» نیز در این خصوص گزارش داد که افزون بر رفیف حسین، در حمله بامداد رژیم صهیونیستی به نوار غزه یک زن باردار نیز مجروح شده است.

در همین ارتباط، در حمله روز پنجشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه نیز یک مدرسه ابتدایی خسارت دید.

به گزارش فرتاک نیوز؛ طبق گزارش منابع فلسطینی، مدرسه یادشده وابسته به «آنروا» (آژانس امداد و کاریابی وابسته به سازمان ملل) بوده و اگر این حمله در زمان حضور دانش‌آموزان رخ می‌داد، فاجعه به بار می‌آورد.

به تازگی، رژیم صهیونیستی به بهانه ارسال بالن‌های آتش‌زا از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه، چندین بار این منطقه را هدف قرار داده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۲۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان