//
کدخبر: ۲۷۴۰۲۵ //

شهادت ۹ زن و کودک در حمله جنگنده‌های سعودی به خودروهای غیرنظامی یمن

در حمله جنگنده های سعودی به چند خودروی غیر نظامی در استان الجوف واقع در شمال شرق یمن شماری از شهروندان یمنی شهید و زخمی شدند.

شهادت ۹ زن و کودک در حمله جنگنده‌های سعودی به خودروهای غیرنظامی یمن

شبکه خبری المسیره به نقل از منابع محلی در شهرستان "خب و الشعف" در استان الجوف گزارش داد که جنگنده های سعودی 3 خودروی غیرنظامی حامل 20 زن و کودک را هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری از زنان و کودکان به شهادت رسیدند.

بر اساس این گزارش، زنان و کودکان از قبیله "الماطعره" هستند که خودروی های آنها در منطقه "شعب احراض" در  شهرستان خب و الشعف هدف قرار گرفته است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ در هیمن رابطه عامر المرانی استاندار الجوف به شبکه المسیره گفت جنگنده‌های سعودی 3 خانواده را در این استان هدف قرار داده اند که بر اثر آن بیش از 20 زن و کودک به شهادت رسیدند.

وی افزود منطقه‌ای که هدف قرار گرفته یک منطقه دور افتاده و بسیار دور از خطوط درگیری می‌باشد.

شبکه خبری الجزیره تعداد شهدای این حمله را تا این لحظه 9 تن اعلام کرده است.

جنگنده‌های سعودی ماه گذشته  نیز در حمله‌ای مشابه منطقه "المرازیق" واقع در شهرستان خب و الشعف را هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری از شهروندان یمنی از جمله چندین زن و کودک به شهادت رسیدند.

طی 3 ماه اخیر نیروهای وابسته به منصور هادی که  از سوی عربستان پشتیبانی می شوند از مواضع خود در استان الجوف عقب نشینی کرده‌اند و مناطقی در این استان به دست انصارالله افتاده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۰۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان