//
کدخبر: ۲۷۳۹۱۵ //

رایس و هریس دو گزینه نهایی بایدن برای معاونت ریاست‌جمهوری

رسانه آمریکایی به نقل از «معتمدان» جو بایدن گزارش داد، سوزان رایس مشاور امنیت ملی دولت اوباما و سناتور کامالا هریس دو گزینه نهایی نامزد دموکرات انتخابات آمریکا برای معاونت ریاست جمهوری هستند.

رایس و هریس دو گزینه نهایی بایدن برای معاونت ریاست‌جمهوری

با نزدیک شدن به موعد برگزاری کنوانسیون ملی حزب دموکرات برای تعیین رسمی نامزد این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری 13 آبان در آمریکا، یک رسانه آمریکایی از محدود شدن گزینه‌های نهایی جو بایدن برای منصب معاونت ریاست جمهوری به دو نفر خبر داد.

وبگاه «آکسیوس» به نقل از «معتمدان» جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گزارش داد، فهرست گزینه‌های مد نظر او برای پُست معاونت ریاست جمهوری به «سوزان رایس» و «کامالا هریس» محدود شده است.

معتمدان و نزدیکان جو بایدن به آکسیوس خبر دادند، از نظر آنها فهرست مد نظر بایدن برای این منصب به این دو نفر محدود شده و اگر وی فرد دیگری غیر از این دو را به عنوان گزینه نهایی معاونت ریاست جمهوری تعیین کند، آنها شگفت زده خواهند شد.

طبق این گزارش، انتظار نمی‌رود که جو بایدن طی این هفته گزینه مدنظر خود برای معاونت ریاست جمهوری را اعلام کند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ آکسیوس البته در ادامه گزارش خود نوشت: «کنوانسیون (ملی) حزب دموکرات 17 آگوست (27 مرداد) شروع می‌شود و این واقعیت (محدود شدن گزینه های او به رایس و هریس) شاید دچار تغییر شود».

پیش از این و با شدت گرفتن گمانه‌زنی‌ها درباره نامزد نهایی جو بایدن برای منصب معاونت ریاست جمهوری، آسوشیتدپرس این ۶ نامزد ذیل را معرفی کرده بود:

کامالا هریس سناتور کالیفرنیا، «الیزابت وارن» سناتور ماساچوست، سوزان رایس مشاور امنیت ملی دولت اوباما، «وال دمینگ» عضو مجلس نمایندگان، «کیشا لانس باتمز» شهردار آتلانتا و «میشله گریشام» فرماندار نیومکزیکو.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۹۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان