//
کدخبر: ۲۷۱۷۹۳ //

ترامپ:متاسفانه شاید اوضاع قبل از آنکه بهتر شود، بدتر گردد!

رئیس جمهور آمریکا سه شنبه نسبت به بدتر شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا در این کشور هشدار داده است.

ترامپ:متاسفانه شاید اوضاع قبل از آنکه بهتر شود، بدتر گردد!
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی در کاخ سفید در جمع خبرنگاران در واکنش به افزایش چشمگیر موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا گفت: این احتمال وجود دارد که وضعیت شیوع ویروس کرونا در آمریکا پیش از آنکه بهتر شود، بدتر شود.

وی افزود: متاسفانه شاید اوضاع قبل از آنکه بهتر شود، بدتر گردد. ما از همه کسانی که نمی‌توانند فاصله اجتماعی را رعایت کنند، می‌خواهیم که ماسک بپوشند.

اظهارات اخیر ترامپ نشانگر یک تغییر آشکار در مواضع قبلی او است. تا روز سه شنبه ترامپ سعی می‌کرد تا برای افزایش چشمگیر موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا اهمیت چندانی قائل نشود. طی هفته‌های گذشته نیز ترامپ حاضر به قبول لزوم استفاده از ماسک نبود.

آمریکا روز سه شنبه بیش از 1000 فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا ثبت کرده است. این برای نخستین بار در ماه جولای است که تعداد فوتی‌های ویروس کرونا به بیش از 1000 نفر رسیده است.

گرچه تعداد فوتی‌های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا در روز 15 آوریل به بیش از 2752 نفر رسیده است ولی فوت 1029 نفر در یک روز که سه شنبه ثبت شده است، نشانگر چالش‌های بزرگی است که ایالات متحده برای مقابله با این بیماری مرگبار با آن روبرو است.

ایالت‌های نوادا، اورگون و تنسی رکوردهای جدیدی را در فوت مبتلایان به ویروس کرونا ثبت کرده‌اند. این برای نخستین بار از 9 ژوئن است که تعداد فوتی‌های ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 1000 نفر رسیده است.

روز سه شنبه بیش از 60 هزار مورد جدید ابتلا به این ویروس نیز گزارش شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۷۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان